Pellick Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Jeg har i hvertfall ikke enorme forventninger til det. GT4 bød på så mange skuffelser at det trengs en del for å rette opp igjen inntrykket nå. Fysikken og motorlydene var en stusslig affære, men PS2'ens begrensninger må kanskje ta noe av skylda for det. Den dagen GT har fysikk på høyde med LFS, tuning- og motormulighetene til Street Legal og dashboard i samtlige biler skal jeg vurdere å tilgi produsentene :D Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Jeg syns GT4 er et genialt spill, men kunne godt men DEILIGE lakkrislisser i veien!! d hadde vert digg;) Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 GT5, må som med alle de andre GT spilla, kjøpest;) Finnest ikke bedre spill! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Jeg har i hvertfall ikke enorme forventninger til det. GT4 bød på så mange skuffelser at det trengs en del for å rette opp igjen inntrykket nå. Fysikken og motorlydene var en stusslig affære, men PS2'ens begrensninger må kanskje ta noe av skylda for det. Den dagen GT har fysikk på høyde med LFS, tuning- og motormulighetene til Street Legal og dashboard i samtlige biler skal jeg vurdere å tilgi produsentene :D - Klass enig i den.. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Jeg har i hvertfall ikke enorme forventninger til det. GT4 bød på så mange skuffelser at det trengs en del for å rette opp igjen inntrykket nå. Fysikken og motorlydene var en stusslig affære, men PS2'ens begrensninger må kanskje ta noe av skylda for det. Den dagen GT har fysikk på høyde med LFS, tuning- og motormulighetene til Street Legal og dashboard i samtlige biler skal jeg vurdere å tilgi produsentene :D nå har ikke test drive unlimited kommet, så vi aner ingenting om fysikken i det. men det andre du nevner utenom det er TOPP i TDU.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 - Klass enig i den.. Bombe ;) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Bombe ;) spillet er morro det.. men fysikken er skuffende til å være nr 4 av ett så bra spill.. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 oi d der så skikkerli gromt ut assa gleder meg allerede :D Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krsve88 Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Hvis man har sett fyssikken i test drive unlimited videoen på game spot (tror jeg) så er ikke det så mye å rope hurra for... Ligna på en oppgradert Mario Kart , for Hawaii Siter Volvo 242 2,8 Rallycross Volvo 940 veibil X- Peugeot 206 XS rallybil X- Seat Ibiza Rally Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Syns alle GT spilla er like jeg.. samma kjipe lydene.. samma langdradde kjedelige race'a og license. Og minimalt med visuelle modifikasjoner.. i en av de nyere gt spilla slutta de med Race modification på karosseriet! Og det ble færre biler virka det som.. Og hva skal man med alle de små konebilene. Minimalt med amcar er det også.. Det må skjerpes her! Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 GT4 er dritbra med tanke på at man kan kjøre på ringen og suse bortover Mulsanne strekningen i over 300... men hvorfor alle de forbanna kjipe skylinene, evoene og supraene+ andre riskokere? Hvor ble av Cosworth og mange gamle Am Cars. og fysikken på de japanske bilene er det som er bra. Hva med fysikken på Ford GT... umulig å kjøre.. understyrer hele tida:S:S Men sånn tror jeg det alltid vil være, men uansett, bedre bilspill skal du lete lenge etter Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg