Bauf2k Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Heisann. Var på Eu kontroll idag med bilen, E30 325i 86.mod. og fikk mange 2'er feiler, :( men stusset på en av dem, som lyder som følgende: bakaksel- slakk i innfestninger,store traverforinger ytre høyre og venstre. hva vil det si og hva må jeg eventuelt kjøpe nytt? litt grønn på sånner ting, så håper jeg får litt hjelp! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 det er de store fremre traversforingene, sitter fremfor bakhjulene. disse kan være vanskelige å få ut samt få de nye inne. du må kjøpe de foringene ny å få de montert. se bilde her http://norway.schmiedmann.com/ProductPictures/image_175_big.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 bmw skal ha 4000 kr for jobbern, med delen. hvor i landet holder du til.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauf2k Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Holder til i Mo i Rana. er traversforingene dyre? Vet at Koed.dk er en veldig billig plass,men fant ikke på deres side. takker for svar forresten :) edit: fant traversforinger på Koed :) de heter vist Bagbrosbøsning på dansk og kostet bare DKK 94,00,- for 2stk om jeg ikke tar feil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Ring Automester, Helgeland Bilservice på tlf: 75 15 35 17 i morgen så ordner Børge ett tilbud til deg. vi har gjort dette mange ganger før da vi har serviceavtale på bmw. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg