marjusen Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Heisann.. Bilen min er import. Jeg har lyst til å fikse automatisk kjørelys. Er dette vanskelig?? Eller må jeg sette bort dette til noen som kan det?? Noen som aner om det er dyrt med fjernstyrt sentrallås på disse bilene?? Er det bare å bytte ett rele?? mvh Marius Siter Mvh Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Hadde vært greit om du ga litt info om hvilken type Passat du har... årsmod. osv... er det `97 og oppover er det foreks. bare å koble om bak bryteren, og å ta bort P - ledningene til blinklysbryteren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjusen Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 hehe, beklager.. det er en 1,9tdi 2000mod stasjonsvogn. så da er det relativt enkelt altså??? finnes det en god beskrivelse av dette på nettet?? Marius Siter Mvh Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 fant du av dette? har selv en importert 2000 mod og lurer på hvordan man gjør det! Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Ang. sentrallås så må du i hvertfall blandt annet ha ei sentrallåspumpe med fjernstyringsfunksjon, og antenne. I tillegg til noe annet rallemikk. Fullt mulig og gjøre selv, og ikke så hinsides dyrt. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanmastern Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 jeg også lurer på dette ang lys og hvordan man fikser automatiske kjøre lys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 hmm på Volvo-modeller er det ofte en bitteliten sporskrue på samme plastbiten som lysbryteren er. Den kan man velge null lys, parklys eller nærlys. Hvis Passat ikke har dette, så er det også slik på noen biler at man setter inn en sikring i et tomt spor i sikringsboksen. Ellers er det å finne frem noen ledninger og et par relèer og koble det opp selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NChief Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 jeg vill gjerne ta bort automatisk kjørelys :P på min 92mod 1.9D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Syns det er kjekt med ikke-automatisk jeg, skal jo uansett skru på bryteren likevel for å sette på park og tåke så. Kjekt når man ikke trenger lys noen ganger da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 På Passat 3b så må man sette inn en ledning på plass nr 3 bak hovelysbryteren, er også merket med " TFL ". Denne kobler man med ledningen som har plass nr 4. Så setter man også inn en ledning på plass nr 6, som man kobler til ledningene som er på plassering nr 13 og 14. bør bruke 2,5 kvadrats ledninger. Da må man bare trekke ut to ledninger oppe ved blinklysbryteren, men husker ikke plasseringen i farta.. er det nr 9 pg 10?... er uansett svart og rød, og den andre svart og grønn.. og vips så har man automatiske kjørelys... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Vips, så har man automatiske kjørelys? :crazysant Gikk helt rundt for meg den forklaringen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Har tegningen til hovedlysbryteren. Jeg skal prøve å se litt nærmere på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg