Gå til innhold

Golf IV GTI med 4motion????

Ranger emnet

Darkstar

Anbefalte innlegg

Finnes det Golf IV GTI med 4motion???? Har bare sett TDI med 4motion!

Noen som har peiling?

Lurer også på om det finnes VW Bora TDI eller GTI med 4motion?

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har faktisk aldri sett gti 4-motion heller...

v6 4motion finns da hvertfall, + standard motorene med 4-motion da... men gti... hmmm veit ikke

02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline

X- 90' Jetta 1.6TDK

X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK

X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240

X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med GTI regner jeg med at dere mener 1.8T? Er vell omtrent kun i Norge at GTI = 1.8T, i f.eks. Tyskland så er GTI en utstyrspakke på linje med f.eks. Highline og der leveres GTI med bl.a. 2,3 V5, 1,9TDI og 1,8T. Har aldri sett GTI 1,8T med 4Motion, men har sett GTI 1,9TDI (med 150 hk) og GTI 2,3 med 4Motion annonsert i Tyskland

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Med GTI regner jeg med at dere mener 1.8T? Er vell omtrent kun i Norge at GTI = 1.8T, i f.eks. Tyskland så er GTI en utstyrspakke på linje med f.eks. Highline og der leveres GTI med bl.a. 2,3 V5, 1,9TDI og 1,8T. Har aldri sett GTI 1,8T med 4Motion, men har sett GTI 1,9TDI (med 150 hk) og GTI 2,3 med 4Motion annonsert i Tyskland

Ja, tenkte på 1,8T....

Men en 1,9TDI 150 HK hadde funket bra det :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Passat_RS

Ja, tenkte på 1,8T....

Men en 1,9TDI 150 HK hadde funket bra det :) :)

jeg har en 2001 mod TDI 150hk 4motion.

det er en nydelig bil og kan anbefales.

Diesel ruler :D :D :D

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SnIper

har du chippa den el no? 150hk'n altså....

arti å prøvd en slik n.... DIESEL POWER!!!!

den er orginal 150 hk. men det kan chipes til ca 180 hk og 410nm. da begynner det røske ganske bra.

men det er alltid like gøy kjøre fra bensin biler....

DOFFEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pumpedyse

den er orginal 150 hk. men det kan chipes til ca 180 hk og 410nm. da begynner det røske ganske bra.

Høres ut som en festlig bil :) :)

Hvor mye betalte du for den? Kunne tenkt meg en slik:) :)

Har du noen bilder av den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pumpedyse

En kammerat har en 2002 GTI TDI 150, og jeg følte absolutt at understell/drivverk ikke var lagd for mer enn org effekt/dreiemoment. Så hvordan det hele blir dersom en chipper disse motorene vet jeg ikke, jeg ville ihvertfall vært skeptisk!

Kjempekjekke biler som går relativt bra, selv om en diesel aldri blir så veldig kjekk å kjøre etter min smak. En vanlig 1.8T (ihvertfall med chip) er morsommere å kjøre spør du meg, men bruker nesen dobbelt så mye drivstoff også;)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kammerat har en 2002 GTI TDI 150, og jeg følte absolutt at understell/drivverk ikke var lagd for mer enn org effekt/dreiemoment. Så hvordan det hele blir dersom en chipper disse motorene vet jeg ikke, jeg ville ihvertfall vært skeptisk!

Kjempekjekke biler som går relativt bra, selv om en diesel aldri blir så veldig kjekk å kjøre etter min smak. En vanlig 1.8T (ihvertfall med chip) er morsommere å kjøre spør du meg, men bruker nesen dobbelt så mye drivstoff også;)

jeg prøvd en golf gti edtion orginal 180 hk. jeg ble veldig skuffa over den bilen synes det ikke var nok drag i bilen......

jeg synes bilen min helt kan klare mere en det som er i den

men den har sportsunderstell og 4 motion og den ligger godt i svingene.

DOFFEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Passat_RS

Høres ut som en festlig bil :) :)

Hvor mye betalte du for den? Kunne tenkt meg en slik:) :)

Har du noen bilder av den?

har ingen bilder som ligger på nettet av den desverre men det kan jeg skaffe. bilen betalte jeg 270.000 hos møller Nord

i november i 2001. en av de første 150 hk i norge bilen var demo kjørt hadde gått 24000 km den har fullpakke med utstyr utenom takluke.

(og jeg kjente selgern godt):op :op

det er en god vogn....

DOFFEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En GTI jubileum med 180 hk går vell dårligere enn en chippet 150 hk:) Men enig i det du sier at draget er dårligere på 1.8T enn på en TDI150.... så viss det kun er det en er ute etter så bør en nok kjøpe TDI. Men det er jo når en får litt turtall det er gøy synes nå jeg, og da blir en TDI kjedelig.

Men det går jo kun på smak, leste nylig av test av 1.8T (org 150 hk) og TDI 150. Opptil 150 km/t var tidene bortimot identiske, over 150 dro 1.8T ifra....

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En GTI jubileum med 180 hk går vell dårligere enn en chippet 150 hk:) Men enig i det du sier at draget er dårligere på 1.8T enn på en TDI150.... så viss det kun er det en er ute etter så bør en nok kjøpe TDI. Men det er jo når en får litt turtall det er gøy synes nå jeg, og da blir en TDI kjedelig.

Men det går jo kun på smak, leste nylig av test av 1.8T (org 150 hk) og TDI 150. Opptil 150 km/t var tidene bortimot identiske, over 150 dro 1.8T ifra....

jeg er helt enig med deg diesel biler er litt "korte" på gira.

men når det gjelder forbruket så har bensin biler mye og lære.

min går på 0,4-0,5 i 120-130 km/t på motorveien.

DOFFEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat av meg har den første 150 hk TDI'en som kom til Norge.

Men uansett, de går bra. Men kunne vært mye stivere, prøvekjørte hans og han kjørte Boraen min med H&R justerbart. Stor forskjell.

Prøvekjørte oxo en Leon Cupra R TDI (150 hk) Samme dagen som jeg prøvekjørte S3 første gangen og var veldig usikker på hvem bil jeg ville ha... Fornuften sa Cupra men pga mer morsomt med bensin bil (unntatt hver gang jeg fyller tanken) så ble det S3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

En kamerat av meg har den første 150 hk TDI'en som kom til Norge.

Men uansett, de går bra. Men kunne vært mye stivere, prøvekjørte hans og han kjørte Boraen min med H&R justerbart. Stor forskjell.

Prøvekjørte oxo en Leon Cupra R TDI (150 hk) Samme dagen som jeg prøvekjørte S3 første gangen og var veldig usikker på hvem bil jeg ville ha... Fornuften sa Cupra men pga mer morsomt med bensin bil (unntatt hver gang jeg fyller tanken) så ble det S3.

hvis jeg setter på justerbart på min så skal nok den ligge like bra hvis ikke bedre på veien. jeg synes cupra`n er veldig fin bil det.

S3 er jo en utrolig morsom bil.

DOFFEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider