golfnos Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 kjøpte meg en ny subb i helga. dem var desverre tomme for original kassa, som jeg helst ville hatt, men tenkte at da kan det like godt bygges inn skikkelig ;) Noen av dere som har tegninger liggende? fulgte visst med tidligere, men i eska mi var det nottin :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kicker Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Jeg kjører lukkede kasser på mine S12L7 på 27 liter. Funker veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 27 liter ja. var ikke rare volumet. er det sjanse for å få punch/ noe trykk ut av det med et element?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kicker Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Et slikt trykker veldig bra i en vanlig bil, men du må ha en ordentlig forsterker for å dra elementet. De trenger mye power for å spille bra. Jeg har 4 slik i min bil og det trykker noe helt jævlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg