Zone_bee Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 I går slo seismografene på gressvik ut en 7 blank på richters skala. Jorda skalv, og BMW`ene i strøket grein kjølevæske av rein frykt. ..... RATROD`n tente!!! Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 :pics Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 :pics Biiilder! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Ære være "raka rør" og turbo-hyl :P Skal skaffe noen få bilder i morra jeg! Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Hehe, nyyydelig! :) :driving Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Pokker, trenger ikke bilder, lydklipp hadde gjort seg! bruum-WRÆÆÆÆÆÆÆL, PSSSSJJ...... Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Sveiset eksosanlegg i dag. Brukte sikkert tre timer. Kjørte EN tur, og da jeg kom tilbake hadde fremre skjøten bare røket tvert av :( Jeg hater bue-sveis! Tror jeg må kjøpe meg et MIG-apparat på første lønning... Lyden ble faktisk ganske rå, med bare filter. Har en pop-off/blowoff valve jeg kan montere.... men hva syntes folk er tøffest?? Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Filterfilterfilterfilterfilterfilterfilterfilterfilter... Nevnte jeg filter? :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Pøkk! Ræv! Hælvette! Jeg har et bensin-problem... Driten tenner ikke ordentlig. Virker som den enten ikke får nok bensin, eller får uren bensin (særlig i oppoverbakke og ved full gass)... Gir snart opp detta vettø... Millhouse: hva med at jeg monterer min CB61 topp, på din kæsa motor, og sier jeg får "bruksrett" på G11R`n da???? :driving Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 og morradagen for bilder kom og gikk like fort? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Det har vært en del "issues" med motoren, så har ikke fått fokusert så mye på bilder gitt... Viktig å huske at denne bilen ikke skal se bra ut, den skal gå bra. LOOKS LIKE HELL & GOES LIKE HELL!!! (ære være rævva mobilkamera) EDIT: "Spinner på første, spinner på a`an....." *tralle* Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Dette kan vel kalles sleeper... Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Kan vel kanskje det. Kommer nok sidepipe og ultralavt understell da... Svart matt også kanskje. hehehe Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Ny update: Så jævli genialt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fikk endelig ordnet problemet med ladinga og starteren, og kjørt i ca 1 dag... SÅ RYKER DEN HELT SPLITTER NYE BENSINPUMPA TIL "#¤%& Så nå er listen som følger: * Fixe ny bensinpumpe * Justere tenninga og gasseren * Sveise eksoslekasjon * Drenere bensintanken (ny bensinslange) * Montere Intercooleren * Kappe fjører ....og alt dette INNEN onsdag kveld denne uka.... :( HÅPLØST? (nesten i alle fall) Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Ny update: Så jævli genialt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fikk endelig ordnet problemet med ladinga og starteren, og kjørt i ca 1 dag... SÅ RYKER DEN HELT SPLITTER NYE BENSINPUMPA TIL "#¤%& Så nå er listen som følger: * Fixe ny bensinpumpe * Justere tenninga og gasseren * Sveise eksoslekasjon * Drenere bensintanken (ny bensinslange) * Montere Intercooleren * Kappe fjører ....og alt dette INNEN onsdag kveld denne uka.... :( HÅPLØST? (nesten i alle fall) Slik er det med gamle Daihatsuer. Mer tid i garasjen enn på veien.. :shake Skulle gitt deg assist på flekken (selv om jeg sikkert bare hadde fungert som håndlanger ;)), dersom jeg hadde bodd litt nærmere. Hva skjer på onsdag kveld? Må eksoslekkasje sveises da, "Goes like hell, looks like hell, rumbles like hell!" blah Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg