Gå til innhold

Forsikring til 325 93 mod

Ranger emnet

jkr

Anbefalte innlegg

Ring te vesta! Det sitte noen artige skøyere og forlanger 54.000.- eller noe sånt for min 86mod 325i. Da selvfølgelig registrert på mamma. Dette var da kun ansvar.. Lure litt på ka de vil ha for å forsikre din bil..

Foresten så kan du jo snakke med sparebank1. Preika med ein der som ikke var altfor begeistra for å registrere bilen min der, men hvis jeg ikke fant noen andre skulle han ordne ansvar (under 25 år) Uten bonus til ca 11.000 Men dette er som sagt til E 30.

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-323

Kjøp deg 323..

MYE billigere forsikring og MYE bedre motor :)

f.eks min.. 179'

http://www.omicron-it.no/bmw.htm

du er god......

har 323 97mod selv og fikk ikke forsikret den omtrent noe sted.

vesta skulle ha 150000.- i året med 40% bonus...jeg er 27 og aldri krasjet.terra skulle ha 123000.- og pregnan eller hva det het skulle ha 144000.-

jævli billig du liksom.gjensidige tar ikke bilen hvis du er under 30 og hos if koster den 32000.- i året med full kasko og 8000 i kjørelengde...dette er en høyrisikobil og nesten umulig å få forsikret for den er sjelden i norge og de som er her har 54% av de vært innblandet i ulykke/innbrudd.

tro meg...ikke å anbefalle av forsikringsårsaker,men ville heller hatt en 323 enn en 325 for nesten alle 325 er utslitt mens 323 er mere vedlikeholdt og oftere bedre behandlet

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Sjekk ut forskjellen på 4 dørs- kontra coupe.. Coupè skal visstnok være MYE billigere å forsikre, i følge en jeg jobber sammen med..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider