J-ski Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Fyyyyy satan..... trodde ikke det var noen vipere i norge jeg, men der tok jeg feil. Var på vei hjæm fra skolen i dag, når jeg var øverst i byåsveien blir jeg passert av en Dodge viper gts. Så den svingte inn mot esso`n så jeg sprang som en gal for å se nermere på bilen. Fyyy flate for en peeeeen bil, var på norske skilter og det var en gammel man som kjørte den, oppi 50 åra en plass. Jeg har alltid likt Viper`n men når du får se en i virkeligheten, dæven døtte! så rått =D Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 har da vært vipere på gatebil treffa de siste åra da.. :P men viper er konge biler :) tok du no bilder? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Så den i byen istad jeg og. Fet den! Har jo vært på alle amcar treffa på city syd de siste årene da.. Så den er ikke ny i landet akkurat Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 ser du ikke på autofil gutt?:P der testa de jo viper srt-10'n til en nordmann. er det denna viperen som kjører på gatebil treffa? i såfall, FOR EN LYD :o Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Den var vell RØD ?? Den bruker og stå i vinterlagring på Nardo Bil.. Bra med pulver i den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 :pics Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Ifølge hu som er naboen til eiern så "bråker'n fælt". Og så var det visst mye styr da TvTrøndelag skulle lage reportasje om den... Fin bil selv om gts, i mine øyne, SKAL være blå med hvite striper ;) Hvis det er den jeg tror det er da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Det er den der ja. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Har sett den der noen ganger på Amcar-treff jeg også ja, fantastisk fin bil! Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Fin bil selv om gts, i mine øyne, SKAL være blå med hvite striper ;) enig med deg om deg om det men syns den kledde rød også... pen bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Til deg som ikke trodde de fantes i norge: Det er faktisk en i haugesund og.. tilsalgs.. Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Finnes en Viper på Hadeland også..Denne er det ettermontert kompressor på, og 700 hk.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Går/Gikk en Dogde Viper her nede i Oslo området også. Var onkelen til en på forumet som hadde/har den. Er rimelig sikker på at det var den som var på gatebil. Blå med hvitestriper og carbon vinge. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julle Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 jeg og en kamerat racet en viper i fjor med en passat 2 liter... vi tapte grovt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 på vei hjem igår så møtte jeg på en viper rt10, knæsj rød og med prøveskilter og en veldig veldig ung jente som så ut til å teste bilen for første gang, enten så har karen i andre setet vært heldig med dame eller så er det dattra hehe Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg