fastone Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Går/Gikk en Dogde Viper her nede i Oslo området også. Var onkelen til en på forumet som hadde/har den. Er rimelig sikker på at det var den som var på gatebil. Blå med hvitestriper og carbon vinge. Så den i fjor i Festningstunnelen. Skremte nesten buksevann på meg da den giret ned og ga full fres mot Bygdøylokket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Den var vell RØD ?? Den bruker og stå i vinterlagring på Nardo Bil.. Bra med pulver i den går\gikk en blå en i byn å.. :assman :ssip: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Den var vell RØD ?? Den bruker og stå i vinterlagring på Nardo Bil.. Bra med pulver i den skrev aldri at den på autofil var rød. tenkte på at den som kjørte på gatebil var blå med hvite striper, og de fleste vipere er i denna fargen(eneste riktige spørru meg) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 OKAY!! skjønner, det er flere vipere i norge =p Har bare alldrig sett en selv, jævlig fett da =D fikk ikke tatt noen bilder selv men det er nokk den på bildene til "Erik Braseth" Kult at den landa på den lokale råneplassen min da =p HEFTIG!!! Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sim11 Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 denne Viperen er det montert kompressor på og yter vel ca 700hk, nå. Jobber på Nardo Bil og vært med å mekket litt på akkurat den Viperen. Siter -07 Volvo S60 2.0lt -90 Sierra DOHC(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg