Gt-4-Ever Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Meget bra dette! Skal ta igang med en veldig mye billigere utgave av dette prosjektet, men skal ha data i biln :-) Har en kompis som har i sin bil, ble veldig bra da. Enkelt og greit. Ellers vil jeg bare si at hvis du polerer den gamle frontlykten din så ser den mye mer ny ut. Slik at det ikke blir så stor forskjell fra den nye og den gamle. Vises på bildene! Lykke til videre, gleder meg til dette en gang blir ferdig!!! Følger med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 fyttikatta det er mye deilie ting i den bilen din hehe..... blir veldig bra detta her men skjønner ikke hvor penga kommer fra.... lykke til videre Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 fyttikatta det er mye deilie ting i den bilen din hehe..... blir veldig bra detta her men skjønner ikke hvor penga kommer fra.... lykke til videre Kanskje han er Tommy Sharif? Enda et PR-trix!? :P :hammer Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bannaN Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Heh, jeg hørte rykter om dette prosjektet av sønnen til en bekjent av deg, måtte bare innom å se på tråden... Har brukt hele dagen på å lese igjennom hele, må si dette ser meget spennende ut, jeg kan ikke så mye om bil, men hardware har jeg en hvis kunnskap om... Spennende å se hvordan du ordner dette og om alt fungerer sammen, hørte også at du skulle stemmestyre dette, meget spennende. Hvem vet, kanskje jeg er heldig og er hos riktig regnskapsfører når du kommer innom engang, så jeg får en titt på monsteret :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Meget bra dette! Skal ta igang med en veldig mye billigere utgave av dette prosjektet, men skal ha data i biln Carputer er moro ;) Ellers vil jeg bare si at hvis du polerer den gamle frontlykten din så ser den mye mer ny ut. Slik at det ikke blir så stor forskjell fra den nye og den gamle. Vises på bildene! Lykke til videre, gleder meg til dette en gang blir ferdig!!! Følger med! Takker for tipset... og takk for oppmuntrende ord. Hvem vet, kanskje jeg er heldig og er hos riktig regnskapsfører når du kommer innom engang, så jeg får en titt på monsteret :) Det er godt mulig... det ser ut som jeg kommer til å bruke MYE tid der fremover. Ihvertfall de nermeste dagene som kommer antar jeg... Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 mye koster de dvd'ne du stadig kjøper? har aldri hørt om dem :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 mye koster de dvd'ne du stadig kjøper? har aldri hørt om dem :S De selges ikke til privat personer eller over disk så det nok derfor du ikke har hørt om dem. Feks PO Chart Video er vel £35 per dvd + frakt og mva... så si en 500-600 spenn innen du har den i postkassa om du kjøper 1 og 1. Men en får jo somregel litt rabatter om du kjøper mange av gangen samt med at du sparer litt på p&p. Nå har jeg spart en god stund, så hadde en god del av de før jeg startet på dette projectet. Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akopley Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Kanskje han er Tommy Sharif? Enda et PR-trix!? :P :hammer Haha tommy sharif faktisk :p Siter Toyota Celica st182 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 De selges ikke til privat personer eller over disk så det nok derfor du ikke har hørt om dem. Feks PO Chart Video er vel £35 per dvd + frakt og mva... så si en 500-600 spenn innen du har den i postkassa om du kjøper 1 og 1. Men en får jo somregel litt rabatter om du kjøper mange av gangen samt med at du sparer litt på p&p. Nå har jeg spart en god stund, så hadde en god del av de før jeg startet på dette projectet. hva er så spess med dem? er det ikke vanlige dvd'r men musikkvideoer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Haha tommy sharif faktisk :p ;) hva er så spess med dem? er det ikke vanlige dvd'r men musikkvideoer? Har vel adressert dette mange ganger tidligere i treaden. Disse DVD'ene er ment for "promotional use" og er lov å bruke offentlig, imotsetning til en Retail DVD. Inholdet på de er de siste nye musikk videoene til enhver tid. Jeg har desverre fortsatt mye jeg må styre med privat så progressen nå er heller laber. Lover og komme sterkt tilbake etterhvert :) Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
need4speed_ACR Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 kan ikke si annet enn jeg gleder meg til fortsettelsen :) Siter Jeg er ikke her bare for å ha det artig :) http://www.ranaracingsecurity.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 ;) Har vel adressert dette mange ganger tidligere i treaden. Disse DVD'ene er ment for "promotional use" og er lov å bruke offentlig, imotsetning til en Retail DVD. Inholdet på de er de siste nye musikk videoene til enhver tid. Jeg har desverre fortsatt mye jeg må styre med privat så progressen nå er heller laber. Lover og komme sterkt tilbake etterhvert :) så du kan med andre ord spille til hvem du vil uten å bryte non regler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Skjer det noe her? Any news on the fenders? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Skjer det noe her? Any news on the fenders? Fenderne skal etter planen være ferdig rundt den 20'ene denne mnd. Akkurat nå for tiden er jeg rimlig opptatt så jeg har desverre ikke hatt til til å følge opp jobben med fenderne eller "Celica Projectet" generelt.. Jeg har på ingen måte glemt dette projectet her, men akkurat i skrivende stund har jeg "bigger fish to fry" Lover å komme sterkt tilbake.... Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Okay, jeg har enda ikke hørt noe fra sjappa som skulle modde orginal fenderne mine enda. Jeg får ta å kontakte de imorgen å se hvordan ting ligger ann. Desverre har jeg lite eller ingen tid til Celica projectet for tiden. Jeg har tatt på meg en deltids jobb, meldt meg på div certifiserings kurs samt med at jeg har gjort noen investeringer i det siste. Det siste "påfunnet mitt" om jeg skal si det sånn kan de som er intresert lese om her: http://www.spotlight.vg/forum/showthread.php?s=&threadid=4 :) Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg