A.K Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Åh, sånne dempere vil meg også ha, namze. Sleng ut noen bilder av bodykitet når du har fått det i hus da =) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzzn Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Kor mykje rekner du med og bruke på prosjektet???? tenkte eg skulle style bilen min og men pengene mangler!!! Kia shepia 1995 md. er ikkje mange styla slike biler i landet!!! Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennca Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Kor mykje rekner du med og bruke på prosjektet???? tenkte eg skulle style bilen min og men pengene mangler!!!Kia shepia 1995 md. er ikkje mange styla slike biler i landet!!! Jeg prøvde en gang å finne styling til en slik bil... Send meg en PM hvis du finner noe :-P Lykke til (Beklager :offtopic ) Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Bra ting går fremover for deg deleted =D Håper du får stylinga denne uken da! :) Det gjør jeg også. Har motatt mail fra http://www.styling-tech.no nå om at kit'et er ankommet sjappa hans. Men nå vil han ha en firma adresse å sende KIT'et til av alle ting ? Når jeg bestiller noe som privat person fra et firma og dette blir godtatt, må jeg ha en firma adresse for å kunne motta og få tilsendt varene ? Dette føler jeg er helt LATTERLIG, men det er nå en annen sak. Uansett har jeg gitt han en firma adresse å sende Veilside Kit'et til, så nå får vi håpe at det kit'et som jeg begynner mildt sagt bli "jævlig" lei av alt styret med dukker opp. Har betalt inn resterende beløp til styling tech sin konto nå, så det bør ikke bli noe mer rot eller undskyldninger for å ikke få dette avgårde nå. Vi får se, jeg tar ingen ting for gitt lenger når det gjelder den sjappa der. Søte dempere :) Gleder meg til denne blir ferdig. Hehe, vet ikke hvor søte de er jeg. De ser nice\bra ut ihvertfall, ikke at jeg har noe peil på dette. Åh, sånne dempere vil meg også ha, namze. Sleng ut noen bilder av bodykitet når du har fått det i hus da =) Bare å kjøpe deg sånne dempere det. "Alle kan snakke om hva de vil ha, men det er handling som teller" var det en viss kar som engang sa ;) Bilder av bodykitet kommer selvfølgelig, med forbehold om at det noen gang dukker opp da. Time will tell, hehe. Kor mykje rekner du med og bruke på prosjektet???? tenkte eg skulle style bilen min og men pengene mangler!!! Hvor mye jeg regner med å bruke... Huff, begynner å bli lei av disse penge spørsmåla, så jeg får bare kaste ut et tall da, sånn vi får en slutt på det (No Offence). UNDER en halv mill inkludert kjøpsummen jeg betalte for bilen in the first place. Jeg snakker da inkludert alt, Bil, bildeler, skjermer, datautstyr, bil stereo komponenter og promo DVD'er. Disse DVD'ene er en stor utgiftspost som egentlig er ganske usynlig for dere, men jeg kan prøve å sette dette i litt perspektiv. Jeg har brukt mindre penger på selve anlegget i bilen så langt enn jeg har brukt på Promo DVD's. Tenkte ikke jeg skulle poste dette bildet her egentlig, men okay, her er en liten del av samlinga. Regn deg en innkjøps pris på et sted mellom 500-600 kr per DVD. Det du ser på bildet er under 1\4 av det jeg har kjøpt\bestilt så langt og det er enda mange uker igjen til dette projectet står ferdig. Hint Hint... Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Det gjør jeg også. Har motatt mail fra http://www.styling-tech.no nå om at kit'et er ankommet sjappa hans. Men nå vil han ha en firma adresse å sende KIT'et til av alle ting ? Når jeg bestiller noe som privat person fra et firma og dette blir godtatt, må jeg ha en firma adresse for å kunne motta og få tilsendt varene ? Dette føler jeg er helt LATTERLIG, men det er nå en annen sak. Uansett har jeg gitt han en firma adresse å sende Veilside Kit'et til, så nå får vi håpe at det kit'et som jeg begynner mildt sagt bli "jævlig" lei av alt styret med dukker opp. Har betalt inn resterende beløp til styling tech sin konto nå, så det bør ikke bli noe mer rot eller undskyldninger for å ikke få dette avgårde nå. Vi får se, jeg tar ingen ting for gitt lenger når det gjelder den sjappa der. bestandig vært sånn tull med styling-tech lover ut en dato til alle.. Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Bare å kjøpe deg sånne dempere det. "Alle kan snakke om hva de vil ha, men det er handling som teller" var det en viss kar som engang sa ;) Skal det ;o) Hehe, ja, det er jo ikke usant det, men nå skal vi ikke henge oss opp i uviktige detaljer her :-D Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Utrolig tøft prosjekt du holder på med her. Gøy å se at noen satser litt mer enn vanlig! Men Hvorfor promodvder? Er det bedre lyd, bilde osv på de? Mulig jeg har oversett det tidligere om du har nevnt det da. Kenneth Mathisen Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Regn deg en innkjøps pris på et sted mellom 500-600 kr per DVD. Det du ser på bildet er under 1\4 av det jeg har kjøpt\bestilt så langt og det er enda mange uker igjen til dette projectet står ferdig. Hint Hint... hva er det du jobber med a? eller bare driter du penger? :eek: Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 5-600 pr dvd? Syns jeg blakker meg på dvd'r og de koster stort sett fra 100-200,- hehe. morro =) arti med skikkelig satsning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 på det bildet er det 66 filmer...hvis det er 1/4 så blir det ca 260..hvis de koster mellom 5-600 så blir det totalt rundt 140.000!! Tror jeg holder meg til vanlige dvd'er,det der var dyrt!! Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 bestandig vært sånn tull med styling-tech lover ut en dato til alle.. Du er nå 3 personen i denne treaden (inkludert meg selv) som kommer med en negativ tilbakemelding anngående http://www.styling-tech.no og jeg sitter nå med følsen at dette som har skjedd med meg ikke lenger er en tilfeldighet eller litt rot fra http://www.styling-tech.no sin side. Det er trist synes jeg at den sjappa ikke gidder å ta bedre vare på kundene sine. Men Hvorfor promodvder? Er det bedre lyd, bilde osv på de? Mulig jeg har oversett det tidligere om du har nevnt det da. Jeg har nevnt det tidligere på http://www.carputer.no treaden min, men det er sikkert ikke alle her som har lest den. Men svaret er enkelt. Det finnes nesten ikke ny musikk\utvalg på musikk videoer hvis du kun skal kjøpe retails. Express video kommer 1 gang i uka med de siste videoene hver uke (25-30 nye videoer per DVD) Somregel er videoene på disse nyere enn CD singlene du får i platebutikkene i Norge. Utvalget er også bedre enn CD singel utvalge i en platesjappe da vi snakker om et sted mellom 100-140 nye musikk videoer hver måned bare i express serien. I tilegg har du jo andre serier jeg har nevnt tidligere som Club Video, Rock America ect. Jeg har for tiden 3 abbonomang gåeende på forskjellige serier fast hver uke\mnd, kjøper andre issues også innimellom om de har en video jeg bare MÅ ha. Når det gjelder lyd og billedkvalitet er det somregel bra på de nye videoene, litt varierende selvfølgelig fra master til master. Påenget er at skal du kun kjøpe "Retail DVD's" med musikk får du dårlig utvalg og gamle låter. Musikk videoer kan da ikke erstatte CD singler eller mp3, fordi utvalget blir helt elendig. Kombinasjonen av "Retail og Promo DVD's" gir meg stort sett alt jeg vil ha av musikk i Video form. Personlig greier jeg nesten ikke bare høre musikken lenger uten at det blir "kjedlig\trist" men det har nok noe med at jeg hovedsaklig kun bruker Musikk videoer til daglig når jeg skal lytte på musikk og har gjort dette i en del år nå. Ikke at jeg alltid ser på videoene, men en har bildet alltid ytterst i øyekorken og skulle en ville se en video til en låt er det jo bare å snu blikket litt så går den på skjermen. 5-600 pr dvd? Syns jeg blakker meg på dvd'r og de koster stort sett fra 100-200,- hehe. morro =) arti med skikkelig satsning! DVD'ene i seg selv koster jo ikke det, men det er alltid problemer når du skal ha noe inn i Norge. Frakt, mva og toll klarerings gebyrer gjør at du nesten kan doble summen. Men si du skal betale £35 per dvd for feks Chart Video + frakt, tollklareings gebyrer og mva. så er du fort oppe i 500-600 kr, innen du har det hjemme i postkassa di. på det bildet er det 66 filmer...hvis det er 1/4 så blir det ca 260..hvis de koster mellom 5-600 så blir det totalt rundt 140.000!! Tror jeg holder meg til vanlige dvd'er,det der var dyrt!! Med de mengende jeg bestiller får jeg selvfølgelig rabatter å sparer en god del på å kjøpe mange DVD'er i slengen, med at det går med en del penger til dette er det ingen tvil om. I utgangspungtet har jeg jo kjøpt en del av disse DVD'ene fra før med tanke på VJ'ing\bruk på utesteder. 1\4 var bare et CA annslag, vil anta at det du ser på bildet faktisk er minde enn 1\4 av hva jeg har kjøpt\bestilt totalt. Snakker da om alle DVD'ene inkludert de jeg har kjøpt over en årekke + alt jeg har bestilt betalt for av abonomang ut 2006 + back catalouge issues. Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TriggeR Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 syke syke mann ;) må få med meg denne bilen når den er ferdig... =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Må bare spørre deg Deleted: Du har tenkt å backe opp (backup) alle disse Dvd`ene dine sant? Bare ser for meg katastrofe scenario med innbrudd eller noe lignende og 150-170 lapper i musikk forsvinner... Uansett.. Ser bedre og bedre ut dette her Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 syke syke mann ;)må få med meg denne bilen når den er ferdig... =) Vil nå ikke si jeg er syk, men blir kanskje litt lett revet med når jeg holder på med noe som jeg synes er kuult. Etter som jeg har skjønt på div folk er det ønsklig at jeg møter opp med denne bilen på noen utstillinger\bil treff. At det kommer til å bli noen av de når jeg er ferdig, er jeg egentlig ganske sikker på. De fleste som er intresert å se bilen IRL vil nok få mulighet til det. Må bare spørre deg Deleted: Du har tenkt å backe opp (backup) alle disse Dvd`ene dine sant? Bare ser for meg katastrofe scenario med innbrudd eller noe lignende og 150-170 lapper i musikk forsvinner... Uansett.. Ser bedre og bedre ut dette her Alle disse DVD'ene blir lagt inn på Harddisk som Vob filer, hvor en fil er 1 musikk video. Selve DVD'ene har jeg tenkt å legge i en bankboks eller noe i den duren. Mange av disse DVD'ene er "Out Of Print" og uerstattlige. Jeg vil aldri greie å få kjøpt denne samlingen på nytt om den skulle gå tapt. Isåfall måttet jeg ha kommet over en brukt samling som jeg sikkert måtte ha betalt umensklige summer for. Dette projectet her dreier seg jo både om lyd og bilde, hvor trist hadde det ikke vært å kun spille en stakkarslig CD plate på et oppsett som det her ? sette på en film som går på skjermene mens du bruker cd plater til å spille musikk blir liksom bare helt latterlig. Hadde det ikke vært for disse DVD platene som jeg faktisk vil si jeg er i en heldig sitvasjon som har muligheten til å kjøpe, hadde jeg ALDRI giddet å begynne på dette projectet her. Musikk uten bilde blir bare ikke det samme for meg lenger. Ellers vil jeg bare nevne at Parts Lista er oppdatert med flere Screenshots av de forskjellige funksjonene til Carputern. Dette inkluderer Video Avspilling, ODB-II Avlesninger, DVD Playback, Radio, Music Playback, EQ Settings, Velikeholds menyen av musikk databasen mm, samt med den nye Project Logoen. Stor takk til joransrb på http://www.Carputer.no forumet for denne: Gensesnittet som sådan kommer nok til å gå gjennom litt forandringer fremover. Pioneer logoen bla kommer nok til å forsvinne etterhvert fra skjermene, da jeg hverken har noen stor forkjærlighet for Pioneer, eller motar noen som helst spons fra de. Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Du jobber som en flittig liten maur du Øystein:) Blir det no testing av høyttalere snart eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg