deleted Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Okay, her er bildene jeg lovet.... Better late than never I guess. Fenders modifisert og festet: (jeg beklager så meget at jeg glemte å ta bilder av modifiseringen og kuttingen av de nye fenderne) :oops: Lambo dørene testet etter nye skjermer er skrudd fast Orginal fanger montert Nye speil og fendere på plass :mrgreen: Yeah, Baby!!!! :wink: Projectet fortsetter ganske snart, håper på at jeg får godkjent modifikasjonene så langt og kommer gjennom EU kontrollen aløpet av mnd. Skal også montere på 19" ganske snart, flere bilder kommer da. Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Bra att det ikke ble krøll med Lambodørene alikevell.. Ser jo mer og mer gull ut dette. Må huske å shine opp "tromlene" på bakhjulene før du smeller på 19" Ser jo så guffent ut med rust og feite felger. Lykke til Mister Følger spent med videre Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 tror det er skivebrems bak på disse da?? har vel bare stått litt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Bra att det ikke ble krøll med Lambodørene alikevell..Ser jo mer og mer gull ut dette. Må huske å shine opp "tromlene" på bakhjulene før du smeller på 19" Ser jo så guffent ut med rust og feite felger. Lykke til Mister Følger spent med videre Takker.. Jeg skal bytte bremsekivene og slikt, men gir egentlig F for nå hvordan tromlene ser ut for nå. Skal jo ikke bruke disse felgene mer enn for godkjenningens del, så bryr meg jeg egentlig lite om det ser bra ut så lenge jeg får de godkjent. Vil fortsatt satse på Racinghart antar jeg. tror det er skivebrems bak på disse da?? har vel bare stått litt :) Tja, vet ikke hva du mener med skivebrems engang jeg, men det stemmer sikkert. Bilen har jo stått mer eller mindre stille i noen mnd nå. Generelt ser det ut til at det blir en bizzy uke. Må bytte bremseskiver, bytte ene front lykta og koble den elektriske styringen av speilene aløpet av uka + montere 19" og gå over et par små ting på bilen. Desuten har jeg EU kontroll på Nissanen min og service på 306'en denne uka. Ille å si det men jeg begynner å hate alt peset med bil. Men men, bare jeg får unna alle ting og tang denne uka her så vil vel alt se mye bedre ut. En uke til eller to med litt flaks så er jeg mer eller mindre "back in the game" Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Okay, da ar jeg fått montert 19" Denne dagen idag har vært vanvittig lang og stressende så jeg orker ikke skrive stort om dagens hendelser. Uansett her er noen bilder: Close Up: Side View: Back View: The Car's Current Look: Side View Behind: Front Rim: Celicas: Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Fy Faen å fin bilen din har blitt nå! Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Fy Faen å fin bilen din har blitt nå! Tja, smak og behag. Bare jeg får godkjent dritten nå så er det carbon panser og veilside kit til uka.... Lakkering tar jeg helt til slutt kombinert med Racinghart felgenem når bilen ellers er komplett innvending, om noen lurte. Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 jeg kan bare påpeke en ting; bilen din har blitt nydlich.. rett og slett nydlich :D: Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 er ikke veldig lett å ordlegge seg rett, men fy faen nice nice nice"!!!!!!! Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Og det beste med bilens utseende, er at eieren egentlig gir en god f*en: Tja, smak og behag. Bare jeg får godkjent dritten nå så er det carbon panser og veilside kit til uka.... Deleted, du er en RÅ mann:D: Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
need4speed_ACR Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 må bare si det. leste denne tråden for lenge lenge siden trodde det var en spøk med alt du skulle pakke i bilen. Nå har jeg lest hele tråden og må bare stille meg i rekken av folk som hylller dette enorme prosjektet. selv tråden du har er fantastisk :D Jeg innsett at dette prosjektet må bli ett de beste prosjektet som er gjort gjennom tidene i verden. de fleste andre store stereobygg som kan måle deg (alpine demo bilene i amerika) var jo ikke roadlegal en gang. men denne vil jo være lovlig på vei. fantastisk rått. jeg håper jeg vil få se denne live engang. kanskje få sitte inni å høre lyden. :) dessuten håper jeg at du tar deg tid til å komme til http://www.sommertreff.no når du er ferdig med bilen (2007 vil jeg tro) siden du neppe blir ferdig til 24 august i år lykke til videre og haper alt går greit Siter Jeg er ikke her bare for å ha det artig :) http://www.ranaracingsecurity.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 er ikke veldig lett å ordlegge seg rett, men fy faen nice nice nice"!!!!!!! jeg kan bare påpeke en ting;bilen din har blitt nydlich.. rett og slett nydlich :D: Takker... Blir nok litt finere når en får på Carbon panser, Veilside Kit og ny Lakk :) Bra att det ikke ble krøll med Lambodørene alikevell..Ser jo mer og mer gull ut dette. Må huske å shine opp "tromlene" på bakhjulene før du smeller på 19" Ser jo så guffent ut med rust og feite felger. Lykke til Mister Følger spent med videre tror det er skivebrems bak på disse da?? har vel bare stått litt :) Hehe, har kjøpt nye bremseskiver og byttet de jeg, skal gjøre noe med calyppene eller hva det heter, men tar det etter biltilsyn tullet. Ser dette bedre ut ? ;) Og det beste med bilens utseende, er at eieren egentlig gir en god f*en: Deleted, du er en RÅ mann:D: Tja, er ikke så intresert i bil, har aldri vært greia for meg liksom. Uansett hvordan en snur og vender på det er det bare en bil. Om jeg er RÅ vet jeg ikke, men har tenkt meg litt om da i det siste ihvertfall. Må vel kanskje være litt barnslig eller noe for å legge så mye tid og penger i å gjøre en bil bortimot ubruklig ;) må bare si det. leste denne tråden for lenge lenge siden trodde det var en spøk med alt du skulle pakke i bilen. Nå har jeg lest hele tråden og må bare stille meg i rekken av folk som hylller dette enorme prosjektet. selv tråden du har er fantastisk :D Takker for opppmuntrende ord. Du er nok ikke den eneste som trodde projectet her var en spøk, men jeg tror jeg har kvittet meg med tvilerne nå. Jeg innsett at dette prosjektet må bli ett de beste prosjektet som er gjort gjennom tidene i verden. de fleste andre store stereobygg som kan måle deg (alpine demo bilene i amerika) var jo ikke roadlegal en gang. men denne vil jo være lovlig på vei. Målet er jo å ha bilen "Street Legal" så jeg gjør så godt jeg kan både med tanke på at jeg kjøper TUV godkjente deler så sant det lar seg skaffe. Veilside kit'et og Carbon panseret kan kanskje gi meg en del pes, men håper jo at det skal gå bra. fantastisk rått. jeg håper jeg vil få se denne live engang. kanskje få sitte inni å høre lyden. :) Må vel kunne ordne noe der. Mo er et godt stykke unna her, men skal seriøst vurdere en tur til Mo. Etter det jeg har sett på treaden her er det flere av dere oppe i nord som har vist interesse for projectet. Jeg har jo ikke lyst å skuffe dere, så jeg skal prøve å få til noe. dessuten håper jeg at du tar deg tid til å komme til http://www.sommertreff.no når du er ferdig med bilen (2007 vil jeg tro) siden du neppe blir ferdig til 24 august i år lykke til videre og haper alt går greit Jeg skal seriøst vurdere det også, kunne jo vært hyggelig å pratet litt med dere oppe i nord også. Ting går delvis greit her men jeg sliter litt med biltilsynet som greier å fucke opp time bestillingene mine for visning av bilen pluss at jeg nå har en del andre ting jeg må tenke på rent privat akkurat nå enn bare dette projectet. Når det gjelder sommertreff 24 August i år, så har jeg neppe noen ferdigstilt Celica innen den tid. Kunne selvfølgelig vurdert å tatt en tur uansett da og sett litt på andre sine biler\bygg. hentet litt inspirasjoner og pratet litt med folk som har gjort en del av de tingene jeg nå jobber med og kanskje fått både tips og råd. Btw: hvordan er oppmøtet på disse sommer treffene deres? Pleier det å komme mye folk ? Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
need4speed_ACR Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 og ca 600 biler det samme kommer nok på høstreffet hvis været blir bra. er 300 biler påmeldt til nå. men erfaringsmessig kommer det flere ved porten å melder seg på. les mere på http://www.sommertreff.no om hvilke biler som er påmeldt på dette treffet. er Db drag der på høsttreffet så det kommer garantert noen råe stereobygg. Siter Jeg er ikke her bare for å ha det artig :) http://www.ranaracingsecurity.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 og ca 600 biler det samme kommer nok på høstreffet hvis været blir bra. er 300 biler påmeldt til nå. men erfaringsmessig kommer det flere ved porten å melder seg på. les mere på http://www.sommertreff.no om hvilke biler som er påmeldt på dette treffet. er Db drag der på høsttreffet så det kommer garantert noen råe stereobygg. Høres jo moro ut, jeg får se hva jeg prioriterer kommende helg. Det har ikke skjedd all verden idag på project fronten, men jeg fikk ihvertfall den nye front lykta mi fra Toyota idag samt med en god chunk med hardisker og raid controllere fra EET. Package from EET: New Toyota Celica T23 Headlight: Venter inn nye PC'er aløpet av uka, så da er vel alt klart igjen for å videre oppdatere media kartoteket som skal brukes i bilen med en ny bunke promo DVD'er. Preview Of Media To Come: Jobben på selve bilen fortsetter imorgen, planen er å få montert bla Carbon panseret imorgen samt med å se om jeg kan få tilpasset front fenderne litt bedre. *updated* Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
need4speed_ACR Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Høres jo moro ut, jeg får se hva jeg prioriterer kommende helg. Det har ikke skjedd all verden idag på project fronten, men jeg fikk ihvertfall den nye front lykta mi fra Toyota idag samt med en god chunk med hardisker og raid controllere fra EET. Jobben på selve bilen fortsetter imorgen, planen er å få montert bla Carbon panseret imorgen samt med å se om jeg kan få tilpasset front fenderne litt bedre. *updated* gleder meg til å se denne bilen ferdig :L) Siter Jeg er ikke her bare for å ha det artig :) http://www.ranaracingsecurity.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg