MeSs Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Det siste "påfunnet mitt" om jeg skal si det sånn kan de som er intresert lese om her: http://www.spotlight.vg/forum/showthread.php?s=&threadid=4 :) Sinnsykt!!! :D Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Da blir det varmt og godt neste gang det er grill treff :D ;) Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Sinnsykt!!! :D Blir garantert moro dette her, er jo ingen strøm eller plass begrensninger lenger og måtte tenke på. Da blir det varmt og godt neste gang det er grill treff :D ;) Hehe, det ordner seg sikkert det vet du. Disponerer en parkeringsplass bak bygget med plass til ca 20 biler ;) Har noen lyst å se dette i aksjon før eventuelt den tid er det jo bare å kaste seg i bilen og ta seg en tur en lørdag. Jeg satser på at dette vil bli show allerede fra lørdag 4 nov 2006 :) For meg ser jeg vel egentlig på denne greia her som en ren investering hvor jeg kan få testet i praksis mye av ideene jeg har hatt i bakhodet over lengre tid men aldri før nå har fått muligheten til å realisere. Jeg har med andre ord ikke tenkt å jobbe på stedet med å lage mat, stå i baren, være servitør, dj, vakt, vaske, rydde, bestille mota/varer eller annet papir arbeid. Akkurat nå i oppstarts fasen må jeg nok hjelpe til med å ta i et tak intill vi har kommet ordentlig igang. Så allerede til lørdag må jeg nok gjennoppta karieren min som tidligere DJ for en dag ;) Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Blir garantert moro dette her, er jo ingen strøm eller plass begrensninger lenger og måtte tenke på. Hehe, det ordner seg sikkert det vet du. Disponerer en parkeringsplass bak bygget med plass til ca 20 biler ;) Har noen lyst å se dette i aksjon før eventuelt den tid er det jo bare å kaste seg i bilen og ta seg en tur en lørdag. Jeg satser på at dette vil bli show allerede fra lørdag 4 nov 2006 :) For meg ser jeg vel egentlig på denne greia her som en ren investering hvor jeg kan få testet i praksis mye av ideene jeg har hatt i bakhodet over lengre tid men aldri før nå har fått muligheten til å realisere. Jeg har med andre ord ikke tenkt å jobbe på stedet med å lage mat, stå i baren, være servitør, dj, vakt, vaske, rydde, bestille mota/varer eller annet papir arbeid. Akkurat nå i oppstarts fasen må jeg nok hjelpe til med å ta i et tak intill vi har kommet ordentlig igang. Så allerede til lørdag må jeg nok gjennoppta karieren min som tidligere DJ for en dag ;) Jeg kommer en lørdag vettu. Kanskje det er flere som vil bli med? Kollone? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 faen.. heftige greier.. både bilen og hvertfall ditt "lille" investeringsprosjekt..!!! gromt gromt!! signed up just to watch your nightclub projekt ;) :P Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Jeg kommer en lørdag vettu. Kanskje det er flere som vil bli med? Kollone? Hehe, er jo bare å ta seg en tur folkens :) VJ (DJ'ing med musikk videoer) og Lasere er ready to go allerede lørdag 4 Nov. faen.. heftige greier.. både bilen og hvertfall ditt "lille" investeringsprosjekt..!!! gromt gromt!! signed up just to watch your nightclub projekt ;) :P Håper på at Nightclub'en vil ta litt av etterhvert sånn at det blir no penger i kassa også da, slik at jeg ikke lager norges mest teknisk avangserte nightclub til ingen nytte. Har enda mange ideer på lager, noen av de er allerede in the works, noen sparer jeg til en gang aløpet av 2007. Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Ok... jeg er bare helt sjokkert...!!! jeg fikk tårer i øynene når jeg så dette assa... det er bare noe av det råeste jeg noen gang har sett!!! SYKT!!! men hadde ikke tid til å se alle sidene så er det noen sider hvor man får se hele bilen både utenfor og inni??? Utrolig fett projekt!!! stå på!!!!!!!!!!! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Syke syke mann! Skal vi gifte oss? Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 På bakgrunn av både det innlegget der og klokkeslettet tror jeg det er på tide at du finner dyna :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Jeg må pent og pyntelig føye meg inn i listen av imponerte lesere. Du er gal, på en veldig riktig måte. Og du inspirerer ihvertfall meg til å tenke på hva jeg skal gjøre med min neste bil! On Topic: Skal du gjøre noe av det med å bruke bilen som fjærnkontroll? Det hadde jo faktisk vært litt moro, å faktisk styre hele klubben fra bilen, og (teit ide, ja) kanskje kjøre den helt inn på en form for podie? Nå er det seint, og jeg har lest mange sider med langt-utenfor-min-fatteevne-teknogreier, så jeg tar kvelden. Lykke til videre med både bil og disco! :pray Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Ok... jeg er bare helt sjokkert...!!! jeg fikk tårer i øynene når jeg så dette assa... det er bare noe av det råeste jeg noen gang har sett!!! SYKT!!! men hadde ikke tid til å se alle sidene så er det noen sider hvor man får se hele bilen både utenfor og inni??? Utrolig fett projekt!!! stå på!!!!!!!!!!! Hehe, kuult at du likte project ideene mine. Det er mye teknisk stuff her som sikkert for mange blir både tungt og kjeldig å lese. Rent byggemessig er jeg jo ikke kommet så veldig langt enda, så sånn sett er det ikke mest å se enda. Uansett takker jeg for oppmuntrende ord :) Syke syke mann! Skal vi gifte oss? Takker for tilbudet men må nok desverre skuffe deg der selv om jeg er singel for tiden, karer er liksom ikke helt min greie. Har du derimot en cute søster, kusine eller noe i riktig alder så er jeg muligens intresert ;) På bakgrunn av både det innlegget der og klokkeslettet tror jeg det er på tide at du finner dyna :D Haha, tror nok det er en god ide ja ;) Jeg må pent og pyntelig føye meg inn i listen av imponerte lesere. Du er gal, på en veldig riktig måte. Og du inspirerer ihvertfall meg til å tenke på hva jeg skal gjøre med min neste bil! Vil vel ikke si jeg er gal, men blir kanskje litt fort revet med når jeg får noen kuule ideer. Nattklubb ideen har vært ferdig på "papiret" i mange år, men jeg har aldri før nå hatt noen mulighet til å sette den ut i livet og realisere den. Moro da at du finner inspirasjon ved å følge treaden, det er jo hyggelig å kunne dele erfaringer og ideer med andre. On Topic: Skal du gjøre noe av det med å bruke bilen som fjærnkontroll? Det hadde jo faktisk vært litt moro, å faktisk styre hele klubben fra bilen, og (teit ide, ja) kanskje kjøre den helt inn på en form for podie? Nå er det seint, og jeg har lest mange sider med langt-utenfor-min-fatteevne-teknogreier, så jeg tar kvelden. Lykke til videre med både bil og disco! :pray Jeg kan styre hele klubben fra bilen slik jeg har "designet" systemet i både bil og klubben, eller fra mobil telefonen min for den saks skyld. Jeg har allerede tatt høyde for det, som en form for krise løsning. Bilen blir et slags mobilt hjemmekontor om du kan si det slik. Huff, skal prøve å skjerpe meg folkens. Får prøve å få tid til å oppta Celica Projectet igjen aløpet av neste mnd. Som dere sikkert skjønner er det litt "kaos" akkurat nå. Det kommer garantert å bli "rart" å begynne på skole igjen samt finne seg en ny vanlig IT jobb, men jeg ser positift på saken og tipper at ting vil ordne seg på sikt. Jeg håper at Celica projectet ikke kommer til å bli så veldig forsinket pga valgene jeg har gjort den siste tiden. Sjekker opp status på fenderne mine imorgen, så får vi sjå hvordan det har gått. Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Måtte jo lese hele tråden før jeg kunne legge meg, det tok tid. Fikk forøvrig ikke sove heller siden jeg bare lå og tenkte på hvor fett det hadde vert med stemmestyring i håndan. "Julie, yes sir! Turn right, no problem" Mektig imponert over dette prosjektet her! Gleder meg til og se det ferdig! (om det noen gang blir ferdig..) Men stå på! Dette er noe av de villeste stereobygge verden noen gang har sett! PS: Lås inn de Promo Only DVD'ene ett trygt sted vis ikke kommer jeg og stæler em:D Hehe Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahoo Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Konge prosjekt! :D Gler meg til å sjå bilen ferdig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Du hadde ikke giddi og lagt ut noen høyoppløslige bilder av bilen fra siden, forfra og bakfra? Kunne tenke meg og leke litt med den i photoshop. Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Du hadde ikke giddi og lagt ut noen høyoppløslige bilder av bilen fra siden, forfra og bakfra? Kunne tenke meg og leke litt med den i photoshop. Det kan jeg sikkert ordne, bare jeg finner igjen bildene. I dag har jeg faktisk fått sjekket opp fenderne mine. De var riktignok ikke helt ferdige enda, men resultatet så langt så meget lovende ut. Beklagligvis glemte jeg kameraet mitt igjen, så derfor er det ingen bilder. Skal se om jeg kan få knipset et par bilder av modifikasjonen så langt aløpet av uka. Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg