Celica lover Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 det var litt dumt å slette alle bildene dine fra nettsiden eller hva du nå enn brukte! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 det var litt dumt å slette alle bildene dine fra nettsiden eller hva du nå enn brukte! Hmm bildene er ikke slettet.. problemet at web servern jeg lånte pass på eksisterer ikke lengre. Problemet med projectet er at jeg ikke har kunne prioritere å styre med det på en del mnd. Jeg har fortsatt alle planer om å gjøre det ferdig, men når er vel uvist. Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Heey! Ikke la denne tråden dø, syns det er en veldig interessant tråd faktisk. Hvordan er statusen med hovedenhet og slikt nå da? Ser du hadde tenkt å ha en DEQ-P6600 sammen med noe pioneer spillere, er det fortsatt planen eller hur? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Tror dette prosjektet er relativt dødt, men han fikk svidd av bra med penger da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Så vekk det til liv igjen! Få "Deleted" opp på beina igjen for jeg, som så mange andre vil se dette prosjektet ferdig!! Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg