Gå til innhold

Celica T23, Tru Technology...

Ranger emnet

deleted

Anbefalte innlegg

• Svar 379
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tjihi... jeg vet hvem som så de før deg i dag :assman

Præhæ, så dere dem ikke før i dag???:cool:

Fra spøk til kanoner; det settet er bare rett og slett nice.

Det som er litt gøy er at rimeligere settene/elementene også er gromme, bare litt mindre bling og krom.

Me want!

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde du spart MYE på en USA tur når det gjelder styling og LSD dørene ;)

Ellers, Konge prosjekt :) følger med

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så kult å handle ting fra statene om du ønsker en god tone med leverandørene dine imo.

Dette er hva kara lever av og trenger kundene sine. Når du har et prosjekt i denne skalaen blir det litt teit å skulle spare et par lapper og miste backingen man ellers kan ha hos forhandlere og distributører. Slikt hjelper noe ekstremt i sånne prosjekter som dette :).

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde du spart MYE på en USA tur når det gjelder styling og LSD dørene ;)

Ellers, Konge prosjekt :) følger med

Nå har jeg fått gode priser av http://www.streetdesign.no

LSD dørene... erm ekke de tyske da ? eller er det jeg som roter ? For å si det slik, jeg har sjekket selv for moro hva disse "hengslene" koster i tyskland fra LSD-Doors.de og prisen jeg har fått av http://www.streetdesign.no på de er ikke langt unna prisen i Tyskland så jeg er stor fornøyd med avtalen jeg har fått både på dørene og resten av delene til bilen.

Det er to grunner til at jeg betalte ut hele beløpet for alle delene og ikke bare et depositum. Ene er at http://www.streetdesign.no har gitt meg veldig god service og er hjelpsomme med å svare på spørsmål jeg har angående produkter. Det andre er at de har gitt meg gode ekstremt gode rabatter på delene, faktisk såpass gode at jeg synes det bare er rett og rimlig at jeg betaler hele summen for dette på forskudd.

Før jeg kom i kontakt med http://www.streetdesign.no sjekket jeg opp hvor mye jeg måttet ha betalt for carbon panser, fendere, headlight covers og speil om jeg hadde bodd i USA.

Hadde jeg fått noen i USA til å kjøpe å sende meg dette privat hadde jeg kanskje spart noen skarve kroner etter frakt, mva, og fortollings gebyrer var betalt. Sier seg selv at jeg ikke gidder å stresse med dette selv.

Det er greit å ha en levrandør her i norge å forholde seg til så lenge de er service innstilte og følger opp ting. Det er mer enn verdt de eventuelle extra kronene det eventuelt måtte koste. Ihvertfall for en som meg som hverken har peil på biler eller bildeler.

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare nevne at jeg har nå lagt ut bilder og VIDEO av Road Runner og Centrafuse i single screen setup i 306 treaden min.

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=119306&page=2

For de som har interesse av å se hvordan CF og Road Runner oppfører seg som multimedia players i et analogt oppsett, anbefaler jeg å laste ned videoene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har det vært litt fremgang på projectet.

Høytaler kasser til testen av AD settet er nå ferdigstilt. Selve testen ser av frontsettet ser desverre ut til å bli utsatt en stund. Ikke noe å gjøre med desverre :cry:

Her er Bilder og Video fra preperasjonen av test kassene.

Speaker_Test_Box_01.JPG

Speaker_Test_Box_02.JPG

Speaker_Test_Box_03.JPG

Speaker_Test_Box_04.JPG

Speaker_Test_Box_05.JPG

Speaker_Test_Box_06.JPG

Speaker_Test_Box_07.JPG

Speaker_Test_Box_08.JPG

Video av event'et kan lastes ned her (Approx 71MB)

http://celicaproject.mine.nu/Project/Div/Test_Box.mpg

Som dere ser var hele greia fort gjort. Tok meg ikke tid til å editere videoen, klippet bare sammen de 2 opptakene for at ting skulle gå raskt.

Høyttalerne passet ihvertfall helt greit i hullene som ble skåret ut. Så da er alt klart til testen av AD Frontsettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut detta, men har du delt av til eget kammer for mellomtonen???

Hmm.. Nei.... Syntes Ketil sa en bare skulle montere noen "kopper" innvendig jeg for å beskytte mellomtonen.

Kjipt med signaturen din, de er litt sære her inne, selv om du kun hadde "betalende firma" i signaturen din, så fjernet de den....

Synes egentlig det er litt latterlig da jeg ser andre brukere har gjort akkurat det samme i signaturen sin hvor de henviser både til personer og firma som har hjulpet de meg byggings prosessen. Reglene her inne er tydligvis ikke de samme for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, du MÅ sette inn kommer eller bygge egene kammer til mellomtonen, hvis ikke kan den ta skade. Men det fixer du:)

Ordner seg sikkert, prater med Ketil om dette.

Btw, her er et eksempel på en signatur av lignende art som jeg hadde, som tydligvis eierne av dette forumet her ikke har noen problemer med å la stå.

Jeg synes vel kanskje Admin her kunne gitt meg en advarsel eller noe i PM før han bare sletta signaturen min, men det er nå så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider