Gå til innhold

VW, PASSAT og TDI merkene på bagasjeluka. Hvordan fjerne?

Ranger emnet


zews^^

Anbefalte innlegg

Er disse bare limt på bilen? Eller det hull igjennom metallet? Har planer om å fjerne disse da jeg synes de er stygge. Forslag til hva jeg skal bruke for å få bort limet uten å skade lakk? JIF? :D

 

Bilen er foresten en 99 modell Passat sedan.

 

Takk på forhånd :)

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle merkene er limt på, bruk en tynn tråd til å fjerne de, bruk sitrusrens til å fjerne limet, poler området etterpå. VW merket sitter i en fordypning, så dær vil du få en fordypning i luken hvis du fjerner det, jeg valgte å la det stå på min.

2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42

x2004 Ford Mondeo ghia X

x2005 Volvo V50.

x1999 VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle merkene er limt på, bruk en tynn tråd til å fjerne de, bruk sitrusrens til å fjerne limet, poler området etterpå. VW merket sitter i en fordypning, så dær vil du få en fordypning i luken hvis du fjerner det, jeg valgte å la det stå på min.

 

Tusen takk for raskt og bra svar :) Hmm, tror nesten jeg går for fordyning jeg, får se an litt da.

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle merkene er limt på, bruk en tynn tråd til å fjerne de, bruk sitrusrens til å fjerne limet, poler området etterpå. VW merket sitter i en fordypning, så dær vil du få en fordypning i luken hvis du fjerner det, jeg valgte å la det stå på min.

 

Jeg ville droppa sitrus rensen var jeg deg. kan skade lakken, mener det skulle holde å bruke vanlig JIF glassrens el.

 

Da slipper du å polere.. men er bilen noen år gammel kan det jo hende det sitter veldig godt, da kan det jo hjelpe å bruke en hårføner, (IKKE varmluftpistol da denne blir aklt for varm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hehe, den skulle vært fjernet ja ;) Men på en annen side er den meget kjekk å ha siden jeg har snøscooter.

 

Er vel egentlig ikke scooterføre på sommern? er vel avtagbart det hengefeste der? har selv Passat 99modell.. der ligger hengebestet sammen med reservehjulet akuratt nå. "klar" til bruk/montering :)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel egentlig ikke scooterføre på sommern? er vel avtagbart det hengefeste der? har selv Passat 99modell.. der ligger hengebestet sammen med reservehjulet akuratt nå. "klar" til bruk/montering :)...

 

Hmm... Dette har jeg faktisk ikke sett på enda, er det avtagbart så forsvinner det iløpet av uken ;)

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår