tjekk Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 hei! har en 4 dørs 69 mod chevelle uten sperre. hvordan skaffer jeg sperreaksel brukt? (amcar oppsamlingsplass)? hva må jeg regne med å betale? denne har jo 4 link. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torqueflite Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Har du vurdert en slik? http://store.summitracing.com/egnsearch.asp?N=400018+305029&autoview=sku Siter Jesus loves you.... I think you're an asshole..:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 er ikke dette billig da? hva er forsjellen på denne og en vanlig sperre aksel? hvilken av de må jeg eventuelt velge? vet ikke hva slags bakaksel jeg har. bare at den ikke har sperre. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torqueflite Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Den virker på samme måte som en "Detroit Locker" som finnes på Ford akslene. Du må vite type aksel, i ditt tilfelle er det sannsynlig at du har en 8.2" 10bolt. Det må du finne ut av. Det fine med disse er at du kan bruke kronhjulsholderen fra den akselen du har, sånn at ikke prisen blir så skremmende. Siter Jesus loves you.... I think you're an asshole..:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Har samme axel på min 70 Chevelle, og har vurdert diff fra Eaton Men skal sjekke litt privat om en amcar-mekaniker her muligens har noen sperrediffer liggende som jeg kan bruke. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hei gutter Dollaren er nede i 6,13 se å få ut fingern og få bestilt diff. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 og med 4-link så er det vell bare opphenget i akslingen som er forskjellen! akslingen i seg selv er jo den samme dersom du finner ut at du skal skife hele dritten Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.