blixanio Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=64372 hva har skjedd?? plutselig har torild tatt til vettet bra for oss da :) Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Står jo ikke noe om når hun vil ha den klar, så det blir jo sikkert i 2020 eller no. Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 "Strekningen på 12 kilometer"..? er vel litt lenger fra larvik til horten... Eller skal jeg lese det igjen? :D Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 blir vel bompenger som skal dekke det. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by Ostby "Strekningen på 12 kilometer"..? er vel litt lenger fra larvik til horten... Eller skal jeg lese det igjen? :D Les det igjen. Strekningen er fra der firefelten slutter, og til avkjøringen til Tønsberg. Denne utbyggingen har foresten vært under planlegging i mange år. De begynte med utredninger om veien ca. et år før den nåverende nye veien åpnet. Altså tre år siden, men den har sikkert ikke fått klarsignal før nå. De er også igang med en stekning på noen kilometer mellom Larvik og Skien. Men når denne får "go" vet jeg ikke noe om ennå. Et tips er å sjekke Vegvesen.no, der står det prosjekter som er under planlegging og bygging under de forskjellige vegkontorene. Noen er flinkere enn andre til å legge ting på web da. Vestfoldprosjektet med E18 hadde jo til og med webcam visse plasser, så man kunne følge byggingen. Østfold derimot har ikke oppdatert sidene siden ifjord, og det står svært lite fakta om prosjektene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Juni 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 http://www.dagbladet.no/dinside/2003/06/20/371687.html ferdig i 2007. greit det da.. "Det blir ikke satt opp nye bompengestasjoner for å finansiere denne utbyggingen" vel jeg ble faktisk litt overraska.. det er jo veldig bra a Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Blir sikkert 10 fotobokser der :p Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Originally posted by spewster Blir sikkert 10 fotobokser der :p HURRA! i love fotoboks... eller... kanskje ikke...? Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg