PetterJacobsen Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=267114 Hvor langt fra sannheten er jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Hvbis noen skulle være interisert i en ekstremt bra golf 2 så send en PM til meg. Ei fin blondine som kom bort til meg å lurte på om jeg viste om noen som ville kjøpe bilen hennes. Nå hadde hun kjøpt seg audi a4 ... Det er en 90 mod. Gått 77 tusen .. ( Tror ikke jeg har hørt om noen golf 2 som er gått mindre ? ) Den har igjensveist bakluke og rs fager fremme. Alu felger og er senket. Er Turkis av farge ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 golfen til Lazzario på forumet her hadde gått 57 000 når han kjøpte den for 2 år siden..gått 80 ca nå.. :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 77 tusen km og gjensveiset bakluke? og rs front? det skurrer litt i mine ører.. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 og Petter Sannis Jakobis: 33k er ikke urimelig for en slik en. gikk nylig en kollisjonskadet, oppigjenlakkert gol 2 90 mod 4 dørs her for 31k.. den hadde ingen servicehistorikk hos møller, så km stand kunne vært hva som helst. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Juni 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Det var en kar og kikket på bilen. Han ville ha den hos NAF på "kjøpsråd". Greit det, han betalte, så hvorfor ikke! Etter testen fant de 3 feil, sliten clutch, slitt fremre motorfeste og slitt venstre endeledd. Jeg har kjøpt alle de nye delene, så de følger med ved eventuelt kjøp. Men så kom BOMBA! I følge NAF var bilen verdt 18 000kr pluss ett par tusen for fint utseende.... Dessuten klart de å beskylde meg for å ha fjerna katalysatoren... Det har ALDRI vært montert katalysator på den bilen! Så nå så han karen sitt snitt til å prute litt. Han var max villig til å gi 26 000 kr etter at feilene var utbedret.. HALLO!!! Da lar jeg heller bilen stå og støve ned i garasjen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 NAF kjøpsråd er du ikke alene om å få bakoversveis av. Husker de anslo min 205 GTI til å være verd 27.000 - solgte den noen dager senere for 50.000. Jeg tror ikke 33.000 er noe urealistisk pris, bilen så grei ut den! Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Det er en 90 mod. Gått 77 tusen .. ( Tror ikke jeg har hørt om noen golf 2 som er gått mindre ? Golfen til min bestemor er en 90-mod og har gått 17 tusen!Hun bruker den en tur i året.Det er når hun skifter dekk.... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Originally posted by projektRUST 77 tusen km og gjensveiset bakluke? og rs front? det skurrer litt i mine ører.. hehe, det var det jeg tenkte også :D Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Juni 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Ble akkurat tilbudt 25 000kr.... ALT for lite! Men jeg tror ikke stakkaren hadde mer penger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Originally posted by Golfy Golfen til min bestemor er en 90-mod og har gått 17 tusen!Hun bruker den en tur i året.Det er når hun skifter dekk.... Kjøpern jeg! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Originally posted by Golfy Golfen til min bestemor er en 90-mod og har gått 17 tusen!Hun bruker den en tur i året.Det er når hun skifter dekk.... hehe..bruker den en gang i året og det er da hun skifter dekk? Måtte hun kjøpe seg bil slik at hun fikk skiftet dekk? lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Originally posted by Golfy Golfen til min bestemor er en 90-mod og har gått 17 tusen!Hun bruker den en tur i året.Det er når hun skifter dekk.... det er gamle folk det vet du, tanta til far min har en golf 82 modell som har gått 60 tusen... hehe den ble brukt til handle turer osv.. den har e sikla etter siden e var 16... men men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Originally posted by Kid-A Kjøpern jeg! Jeg vurderer faktisk om jeg skal ha den selv gitt...Hun har sagt at hun skal selge den om et år for da mister hun lappen.Da får jeg den billig da vettu.Men det er automat på den da.:mad: Også en stygg grønnfarge... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Originally posted by NoLimit hehe..bruker den en gang i året og det er da hun skifter dekk? Måtte hun kjøpe seg bil slik at hun fikk skiftet dekk? lol Hun brukte den når hun kjørte til hytta si om sommrene før.Men den er jo solgt for noen år siden så....:rolleyes: Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg