Gå til innhold

Pris på denne?

Ranger emnet

PetterJacobsen

Anbefalte innlegg

Hvbis noen skulle være interisert i en ekstremt bra golf 2 så send en PM til meg. Ei fin blondine som kom bort til meg å lurte på om jeg viste om noen som ville kjøpe bilen hennes. Nå hadde hun kjøpt seg audi a4 ... Det er en 90 mod. Gått 77 tusen .. ( Tror ikke jeg har hørt om noen golf 2 som er gått mindre ? ) Den har igjensveist bakluke og rs fager fremme. Alu felger og er senket. Er Turkis av farge ...

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en kar og kikket på bilen. Han ville ha den hos NAF på "kjøpsråd". Greit det, han betalte, så hvorfor ikke!

Etter testen fant de 3 feil, sliten clutch, slitt fremre motorfeste og slitt venstre endeledd. Jeg har kjøpt alle de nye delene, så de følger med ved eventuelt kjøp.

Men så kom BOMBA!

I følge NAF var bilen verdt 18 000kr pluss ett par tusen for fint utseende....

Dessuten klart de å beskylde meg for å ha fjerna katalysatoren...

Det har ALDRI vært montert katalysator på den bilen!

Så nå så han karen sitt snitt til å prute litt. Han var max villig til å gi 26 000 kr etter at feilene var utbedret..

HALLO!!!

Da lar jeg heller bilen stå og støve ned i garasjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en 90 mod. Gått 77 tusen .. ( Tror ikke jeg har hørt om noen golf 2 som er gått mindre ?

Golfen til min bestemor er en 90-mod og har gått 17 tusen!Hun bruker den en tur i året.Det er når hun skifter dekk....

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golfy

Golfen til min bestemor er en 90-mod og har gått 17 tusen!Hun bruker den en tur i året.Det er når hun skifter dekk....

det er gamle folk det vet du, tanta til far min har en golf 82 modell som har gått 60 tusen... hehe den ble brukt til handle turer osv..

den har e sikla etter siden e var 16... men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Kjøpern jeg!

Jeg vurderer faktisk om jeg skal ha den selv gitt...Hun har sagt at hun skal selge den om et år for da mister hun lappen.Da får jeg den billig da vettu.Men det er automat på den da.:mad: Også en stygg grønnfarge...

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

hehe..bruker den en gang i året og det er da hun skifter dekk?

Måtte hun kjøpe seg bil slik at hun fikk skiftet dekk?

lol

Hun brukte den når hun kjørte til hytta si om sommrene før.Men den er jo solgt for noen år siden så....:rolleyes:

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider