Gå til innhold

V940R6 , DaButcher & Colli: Prosjekt Volvotreff Bergen Banebil!!

Ranger emnet

V940R6

Anbefalte innlegg

Fett! :D EU på meg i morgen, så kan hende jeg setter status som: "vanner puten" eller noe etterpå. Hehe!

Når begynner vi arbeidet på denne banebilen da?

når SOV er ferdig med 780en så kan vi lure han til å ta ut ETmotoren sin... da kan vi mekke noe rask sammen...

Står m46 moddet med m45 innmat etter å ha knekt en aksel og noen tenner etter litt heftig pådrag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, tja... kan jo hende vi får totalt kjøreforbud da... Slik at vi ikke får den ut på banen...

OT: Du kan vel hjelpe meg med min ET? Du vet jeg ikke er noe god på det der... Jeg er best til å skifte pærer og fylle blinklysolje...

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tja... kan jo hende vi får totalt kjøreforbud da... Slik at vi ikke får den ut på banen...

OT: Du kan vel hjelpe meg med min ET? Du vet jeg ikke er noe god på det der... Jeg er best til å skifte pærer og fylle blinklysolje...

du, for å fortsette med OT:

virker bakdørsentrallåsen nå?

om ikke, må vi finne et mopedhjul, sykkelhjul, elns.. så vi får litt kraftigere spiler til solenoiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bil har vi...

en -85 740 tic med manglende motor (les: den motoren som står i skal i en 240DL -80 USA)

JEg har det meste som skal til for å få maskin nedi, selv om det så bare blir en b21 med 531 og sprut... turbo har jeg tak på ,når jeg kan ta den vet jeg ikke da bussen enda er i bruk....

eneste feilen (eller rette) med bilen er at det er gjennomtrekk i den; en smule rust. Faktisk så gæærnt at når vi hoppet med den så forsvant demperputene på rammevangene bak opp i rammen...

Bilen kommer aldri til å bli registrert ,men det er ikke fali da den bare skal herjes med på bane... teknisk skal den bli ok med tanke på bremser å styring og motor... blir nok m46 og ESAB-sperre på denne... blir artig å kjøre den til treff... brei i hver sving.... ladetrykk skal være så høyt det kan uten at motor svikter i støpinga...

forøvrig takluke i bilen ,så den skal stilles i åpen pos...

skal ta noen bilder av vidunderet en dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider