jeg ruller Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 okay får spare da. litt skuffet jeg nå. trodde jeg kunne få no gull, men nei da. hehe. har jo sett motore med 290 hk med getreg til 26 tusen da. det er jo gull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 okay får spare da. litt skuffet jeg nå. trodde jeg kunne få no gull, men nei da. hehe. har jo sett motore med 290 hk med getreg til 26 tusen da. det er jo gull spørsmålet er om det er hold bare hk?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 290.. for 26.. hadde det hvert 240 så :P jugi på seg noen hk Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 kan hende han løy på seg. det veit ikke jeg. men trur jeg får en grei turbo motor for 25 tusen forsatt jeg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Det er klart, kan få deg et bra utgangspunkt med en ok kasse. Har du flaks får du en 230FK/FT chippet, oppgradert turbo og en Getrag. Tror ærlig talt du ville blitt veldig fornøyd med det. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 kan hende han løy på seg. det veit ikke jeg. men trur jeg får en grei turbo motor for 25 tusen forsatt jeg da. men dtata sprut. å stempler å h profil råder. får du nokk ikke med den motoren for 25k men ja du får en bra turbo motor. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 ja det er jo det jeg er ute etter. Vil helst ha fk da. Men må bare finne noen som selger her oppe i trøndelaget, gidder ikke reise så langt. motore skulle ha vert klar til å kaste oppi en 242. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 ja det er jo det jeg er ute etter. Vil helst ha fk da. Men må bare finne noen som selger her oppe i trøndelaget, gidder ikke reise så langt. motore skulle ha vert klar til å kaste oppi en 242. Jeg kan som sagt skaffe motor(er)..og bor i trøndelag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 få ett tilbud da. ett sikkelig bra tilbud er bare studenten. har ikke penger nok til å bli lurt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 få ett tilbud da. ett sikkelig bra tilbud er bare studenten. har ikke penger nok til å bli lurt. Hva vil du ha da? (noe realistisk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 En stødig fk med getreg kasse, kanskje en 531 topp, oppgradert turbo. få noe max for prisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 En stødig fk med getreg kasse, kanskje en 531 topp, oppgradert turbo. få noe max for prisen. For ca 23 lapper går det å skaffe en komplett ft/fk motor,en ny 16t turbo i eske,en 531 topp ved siden av,og en 5 trinns getrag(med fast kåpe)ved siden av.. da snakker vi deler i bra stand.Noe som er bare å hive i som du har skrevet tidligere er ikke noe jeg vet å skaffe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 men holder stempel, råder dette? hvor mye hk vil det komme ut av dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 men holder stempel, råder dette? hvor mye hk vil det komme ut av dette? det holder ja,om du kjøper til chip(x2) proggressiv btr og alucooler havner du et sted imellom 270 og 300 hk. i tillegg må du ha bensinpumper som passer din bil,adapter + clutch til kassa++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 klarer du å skaffe alt dette ? hva vil prisen på det bli i såfall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg