maxis Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 klarer du å skaffe alt dette ? hva vil prisen på det bli i såfall? chip,adapter og trykkregulator finns å få i ja.men det kan du jo kjøpe mange steder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 du sier jeg må ha to chiper , hvordan chiper er dette. hva ligger de på i pris? adapter hvor får du tak i det. ser det av og til ligger noen på autodb men det er sjeldent. trykregulator får jeg vel kjøpt hos bcb. til gull å grønne skoger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 FK motor komplett: 10000kr M90: 5000 Dyser: 2000 Chip: 1500 18T/19T/KKK24 turbo: 5000 Større LMM: 1500 Alu IC: 3000 Da har du bortimot 300hk. Det burde gå bra. Og du er allerede en bit over 25000kr. Du får ikke no grom motor og girkasse for de penga, men du får noe som går rimelig bra. Sveiser du 3.de giret på M90 burde den holde en stund, så lenge du girer ordentlig. I tilegg har du andre utgifter som clutch, bakaksel (her har du enten sveisa sperre, modifisert slungdiff fra 940 eller en ordentlig sperre (minimum 5000kr)) Egentlig holder nok ikke 25000kr til mer enn FK motor med M90 montert i 240en, chippa og med høyere ladetrykk. Da har du hvertfall 200hk+ er morro det og. Så får du heller ta oppgraderingene etterhvert. Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 har jo fått ett tilbud av maxi da. var ikke så verst det syns jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 har regna litt på det så blir det kostende rundt 35 tusen for mototren, med alu cooler, eksoss, chip osv men det er verd prisen. Men hvor er det du får tak i motorene fra maxis? tenkte skulle kjøpe motoren i jinu når feripebgene har kommet. klarer du å skaffe til da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 om du sier du vil ha feriepengene NUH så får du de på neste lønning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 FK motor komplett: 10000krM90: 5000 Dyser: 2000 Chip: 1500 18T/19T/KKK24 turbo: 5000 Større LMM: 1500 Alu IC: 3000 Da har du bortimot 300hk. Det burde gå bra. Og du er allerede en bit over 25000kr. Du får ikke no grom motor og girkasse for de penga, men du får noe som går rimelig bra. Sveiser du 3.de giret på M90 burde den holde en stund, så lenge du girer ordentlig. I tilegg har du andre utgifter som clutch, bakaksel (her har du enten sveisa sperre, modifisert slungdiff fra 940 eller en ordentlig sperre (minimum 5000kr)) Egentlig holder nok ikke 25000kr til mer enn FK motor med M90 montert i 240en, chippa og med høyere ladetrykk. Da har du hvertfall 200hk+ er morro det og. Så får du heller ta oppgraderingene etterhvert. Jeg ville aldri kjørt m90 på 300hk, selv om det ikke er hk som tar kassen.. men 300hk ft/fk turbomotor, har masse nm. til så mye effekt, ville jeg ikke kjørt med jalladiff.. truetrac koster 4k på døren, men om man har el. speedo, feil utveksling, etc.etc. så løper lappene fort på seg. men truetrac er veldig fin å kjøre med og tåler en god del effekt.. jeg har sagt det før: det er nok billigere å kjøpe noe ferdig, om du har planer om 300hk.. byggekostnader blir en del.. Her er det bare de grove delene som er medregnet, men jeg skal love deg at du vil merke det mangler en del deler, når du først holder på. ps. om du bygger om fra gasser, må du også ha tankarmatur med pumpe, hovedpumpe, retur til bensin, relè til bensinpumpe®, etc. (med mindre du er en av de som mener relè er unødvendig tull, som gjør det unødvendig komplisert).. http://rdanderson.com/macgyver/images/mac2.jpg Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 tankarmatur bensin pumpe reele, får jeg av en kompis som skal sette b230 fk sin inn i en ny 240 med b230f fra før så jeg får bensin pumpa å det der fra gammel blien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg