Gå til innhold

Lamborghini Murcielago, E18 ved Bærum

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne var også utstilt på Motorfestivalen som var nylig..

Snakket med faren til hun som eier denne.

Eksosanlegget er ikke orginalt. Dette er laget av gutta i Miami som lager NorTech båtene og anlegget leveres bare i USA. Dette er bekjente av de som har denne bilen, når NorTech fikk høre at hun hadde denne, sendte de over ett stk eksosanlegg som har en butikkpris på ca 100.000 kr. Dette skulle gi motoren 30hk, så nå yter den 610hk ca..

Dette er forøvrig Skandinavias eneste Lamborghini Murcielago Roadster.. i følge det jeg har fått vite..

Rebel

2001 S60 2,0T (tilsalgs)

2000 V70R AWD Laserblå (soon2come)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadster har kalesje som kan taes av, så det er en halv cab.. :) De vanlige har jo helt tak.. om det finnes en vanlig Lambo da.. ;)

Men det står en advarsel inne i bilen at taket IKKE må være på over en viss hastighet (tror det var 190km/t) da kunne kalesjen blåse av..

Rebel

2001 S60 2,0T (tilsalgs)

2000 V70R AWD Laserblå (soon2come)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte inn til Oslo igår, ble liggende bak noe med rå lyd :) Den lå faktisk pent og rolig i 80 sonen og da jeg kjørte forbi den etter å ha tatt bilder, så jeg den ble kjørt av 2 damer i 50 årene! Heh..uansett, feit bil som faen!

7961d5c6.jpg

DETTE ER BILEN!!!!

Synd det er satt på ny eksos, liker det orginale best.

Denne bilen er RASK, Har "quattro" og den er brutal! Hva mer kan man ønske seg? ("egget" er kjedelig i forhold spør du meg) og ingen Ferrari kan matche dette!! Når jeg en gang får råd :D da er du min!!

Forspranget Ligger I Teknikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som kjører den har jo posta flere inlegg her inne. Damer skal kjøre Mini Morris hva er det for noe??? De kan da kjøre akkurat samme biler som alle andre, gliser like bredt hver gang, jeg ser jenter kommer kjørende i spesielle biler! Skulle bare ønske de også kunne trykke litt på gassen for å gi fra seg litt gromlyd. Også så man får se litt muskler i aksjon:P Men dette er MIN mening..

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider