momo Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Joa, fin audi :D Neida, rå bil.. jeg hørte og så på når denne bilen fyrte opp og kjørte ut av Motorfestivalen, peeeeen lyd! edit - denne, eller en lik :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Feit! Fyfaen så fin rompe! Lurer på om eieren er like fin jeg? :Ohttp://bilforumet.net/showthread.php?t=117186 Trådstarter som eier den haha du leste tydeligvis ikke at dama var i 50åra ;d Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 de som var i 50 åra var vel bare noen som lånte den? Hun som eier den er vel en annen, og har som sagt lagt ut flere innlegg på bilforumet, noe som er veldig utypisk for folk med så grom bil, og utrolig kult for oss her på forumet synes jeg. Tøft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Eksosen var grom... tøff bil og, men altfor dyr. Men jeg syns de er tøffere med tak... og skulle jeg hatt Lambo måtte det bli en Gallardo, men jeg hadde aldri kjøpt Lambo uansett :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Eksosen var grom... tøff bil og, men altfor dyr. Bilen SKAL være dyr og ekslusiv. Ferrari og Lamborghini SKAL være uoppnåelige og kun oppnåelige for de som har suksess :p Gallardo er VAG bil bigtime :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Lurer på hva som gjorde at hu dama gikk å kjøpte seg en slik bil ? Er hun veldig intersert i biler ;) Eller hadde hun fått prøvd en på forhånd å bli hekta ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Bilen SKAL være dyr og ekslusiv. Ferrari og Lamborghini SKAL være uoppnåelige og kun oppnåelige for de som har suksess :p Gallardo er VAG bil bigtime :p Selvfølgelig skal de være dyre og ekslusive, men det er ikke biler jeg synes er interessante. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Kjører mye denne damen her. Så henne kjøre gjennom Vinterbro på lørdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 UÆÆÆ Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 fytte faen.. godt folk har penger å bruke :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Spottet denne på E6 like ved Kaldbakken i 08-tiden idag tidlig.. Strøken!! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Har sett den 2 ganger på E-18 denne uken. En ufattelig vakker bil med himmelsk motorlyd. Synes det er utrolig artig at folk som har muligheten, faktisk bruker penger på et kunstverk som dette og ikke bare sylter det ned i aksjeporteføljen. Var en tur på Lamborghini fabrikken i Italia i fjor, så dette vekker gode minner fra den turen :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anniversary Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Synes det er utrolig artig at folk som har muligheten, faktisk bruker penger på et kunstverk som dette og ikke bare sylter det ned i aksjeporteføljen. At de i tillegg bruker bilen ofte er enda mere gøy. Biler er lagd for å kjøre med, ikke stå til pynt i en krok. Det er nå min mening. Spotta denna bilen selv den helga motorfestivalen var, og kan bare si meg enig i at lyden er helt enorm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 quoter nickeline som eier en murcielago roadster og som referes til her i tråden. hun er slett ikke 50, men skriver innlegg på forumet av og til.. Her ble det litt å svare på.... Ja,det var den som sto i bakken etter Dal skole,det ble også kjørt en tur ut til Tangen. Nei det var ikke jeg som kjørte E18,så i en annen tråd at det var to damer i 50 årene. Jeg er ikke i 50 årene (ikke engang i nærheten) og han som kjørte var bilforhandler Sandven fra Bergen,og han er heller ikke i 50 årene :-( Så om min bil ikke er stjålet og fremdeles står i garasjen,har han som observerte bilen blingset ganske kraftig... ;-) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olemannz Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Snodig. Jeg så en orange Lamborghini kliss lik denne i går - men det var ved kanalbrua på nøtterøy - sånn i 16-tida. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg