Gå til innhold

Eksosanlegg til mondeo

glx-rider

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå har eksosen på min etterhvert slitne 2liter blitt ganske fillette etter å ha sleiket litt asfalt..

Så tenkte jeg skulle kjøpe nytt..

Hvor får man billigst og hva er prisen på det?

Er det mye å spare på å holde seg til original anlegg i forhold til 2.5 " ?

Håper på raskt svar.

(PS. Har ikke montert eksos før.. De pinnene som stikker ut på siden av anlegget til å fest opphenget i, de følger vel med ferdig på ny eksos? )

2.0 glx,

Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har simons anlegg med en tut på hver side å betalte 2800... tror det koster 3500 uten rabatt. Da får du alt fra bak katalysator og helt bak. Og alle oppheng er på den nye eksosen ja så det er bare å skru av det gamle å på med det nye... skal du ha to utblås må du jo skjære ut xtra hull i fangeren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke simons anlegga som ska ruste ganske bra a ?

simons er 2.5tom.

ja de ruster ganske greit etter helvannet til 2 år spørst hvor mye du kjører.

en kammerat av meg kjøpte simons for 4 år siden og fylte litt ojle i hele anlegget, venta 2 dager og fyrte opp.. røk noe inni ....... ei lita stund.

har vart helt til nå. er fortsatt ikke hull i det.. simons for du kjøpt nesten overalt, som er nevnt pluss flere steder. de fleste selger simons siden det er forholdsvis billig. 3200 kunne jeg få mitt til men ble dyrer siden jeg skulle ha utblås på venstre side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

hvorfor skulle det hjelpe mot rust å ha olje inni eksosrøret egentlig?

Simons ruster, men ikke like "fort" som org. eksos..

Du får kjøpt rustfritt, f.eks Supersprint... men det er dyrt!

felgimport selger supersprint

[-] `93 Mondeo Si Sport

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...