meino Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 kan dere hjelpe meg med å finne en måte å mekke orntli styre strøm til forsterkern? nå har jeg det på baklysa å når jeg switcher fra parklys til nætlys osv så kutter lyden så kommer den tilbake 2 sekund etterpå.. å d kan jo da ikke være bra.. men når jeg skulle ta styre strøm fra tenninga funka d ikke.. da ville ikke fosrterker skru seg av.. noen som har noen geniale løsninger? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Sikkert en grunn til dette, men hadde ikke vært en idè å hente styrestømmen fra spilleren, hvis ikke så burde det funke på tenninga, bare ta den på rette plassen, evt ett relè hadde vært tingen hvis forsterkeren er så følsom. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Styrestrømmen henter du da fra spilleren! Eventuelt så kan en bruke samme som på styrestrømmen til spilleren.. (rød ledning på ISO-kontakt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Det er som regel en fordel å benytte seg av den ledningen som er ment for ekstra forsterkere: Den blå med hvit stripe. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Blå med hvit stripe på noen spillere (les: ustandardiserte søplespillere) er ikke lurt å bruke. Da slår forsterkeren seg av om man bruker CD-spilleren, mens den fungerer på radio (spilleren skal liksom senke antenna automatisk når man hører på CD, og kutter spenninga til remoten så lenge det ikke er aktivert radio). :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 -og for alt annet har vi BRUKSANVISNINGEN (der en også finner en monteringsanvisning)! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Er ikke alle som kjører antenna ned når man switcher over til CD, dessuten så er vel den egentlige amp-remoten helblå vanligvis? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg