Gå til innhold

hvor mye får man for 120\130k ?

Ranger emnet

doffen84

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du tenkt å gjøre noe utav denne bilen da? Med tanke på styling etc.

Motormessige feil er jeg lite flink på. Du kan selvsagt ta en kjapp titt i motorrommet å se at alle vakumslanger er like hele (var ikke det på min). Dette er en meget lett feil å utbedre, men du kan jo prute litt på det :D

Sjekk at baklukelåsen er i orden. Er jo en del snakk om det her på forumet om dagen. Mange som har vært plaga med det (inkludert meg). Prøv å lås bilen og kjenn om den og ble låst.

De sorte listene som er mellom siderutene og de små rutene som sitter inntill sidenerutene (bak) har en tendens til å ruste. Du kan se litt på disse (og noe man kan prute en del på)

Om du har muligheten, prøv å dra bilen skikkelig ut for å se om det dukker opp noen feil da. På min er det slik at om jeg kjører i 110-120 km/t så kobler det et nødprogram inn så bilen blir skikkelig daff inntil du stopper og starter motoren igjen. Denne feilen har Merog her på bilforumet og, Møller klarer ikke finne ut hva det er så det er jo litt irriterende :(

Om det er skvettlapper på bilen så se der skvettlappene møter lakk om det er rust der. Vanlig feil på de fleste biler egentlig, men iom at golf iv er galvanisert så bør ikke dette skje.

Ellers så er det nå bare det vanlige når man skal kjøpe bil. Gransk bilen nøye etter bungler og lakkskader, så slipper du å bli irritert når du polerer bilen for første gang. :)

Mvh

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for dette,setter jeg veldig stor pris på:D tror jeg har funnet meg bilen.. hør om dette er billig da,

Vw golf 2002mod gått 60k alt utsyr,navi,skinn,highline..

for 139000:d

hva syntes dere, jeg tror dette er en bra pris. dette er riktig nok en 1.6l men men

Hørtes jo ikke så galt ut, men kommer jo litt ann på motor alternativet da. Men hørtes absolutt ut som en bra pris hvis den er strøken og i god stand;)

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp GTI:) Hvorfor er alle så opptatt av å spare utgifter på drivstoff? Greit man sparer noen tusenlaper på ett år men hallo. Alle de pengene man bruker ellers på bilen, hvorfor ikke da bruke litt ekstra på bensin. Jeg hadde aldri tenkt på forbruk ihvertfall når jeg kjøper en bil. Ville aldri valgt en bil på grunnlag av det. Når jeg kjører langkjøring med min GTI så bruker den ca 0,6 i snitt på mila. Det er jo ingenting. Og når jeg kjørte på E6 til Gøteborg på søndag. Så hadde jeg en snittfart på kjørecomputeren på 130km/t og da lå forbruket på 0,8. Syntes det er veldig lite jeg.

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider