Gå til innhold

hvor mye får man for 120\130k ?

Ranger emnet

doffen84

Anbefalte innlegg

Lå i snitt 140 km/t i sverige i fjord sommer (innlandsvegen) og da lå jeg på 0,56 ca.. Vil da si dette er enda mindre :)

Om man kjøper en 110 hk tdi og chipper den har man da ikke så mye dårligere drag enn en gti.. Men dette blir vel litt sånn man liker det man har best. Men jeg lette spesifikt etter TDI når jeg kjøpte bil :)

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har diesle vw nå, er kjempe fornøyd med denne,men vil selge den. ikke pga diesel. vil gjerne ha de igjen jeg.. men finner liksom ikke så mange av de golf dieslene her, hvis dere vet om noen bra dieseler så må dere bare siifra:d

Dere vet vel ikke om noen som vil ha en passatstv 1995mod gått 230k el.vinduer,ac. for rundt 50\45.regreim er byttet på 200k. orker ikke ha stv når jeg ikke trenger det.:d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GTI eller TDI.. velg det du vil. Sier bare at det er kjekt å spare noen tusenlapper i året på drivstoff. Penger man kan bruke på andre ting. Like gøy og kjøre begge deler. :)

Men som sagt. Kjøper du en 1,6l og prøver en GTI eller TDI senere kommer du til å angre. Garantert! hehe :p

oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry

Volvo V70 2,4 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mindre giring? hvis du akselerer med en dieselbil så er det jo mere giring da, fordi den dør ut på 4-5tusen omreininger. Og jeg trenger nesten aldri å gire ved langkjøring med min gti. Men hver sin smak:)

Hvor i skien er du fra a Doffen?

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja fyfader å mye deiligere det var å kjøre tdi enn bensin..mere avslappet og mye mindre giring:d

lønner det seg å importere 110hk tdi??

Ja jeg tror det lønner seg. Det lønner seg enda mer hvis du kjenner noen som importerer biler så du slipper å betale han fyren masse penger også :)

Chip 110hk TDI'n så blir bilen dobbelt så digg:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så lett alltid. Må sette seg inn i en del før man drar nedover. Når jeg importerte så er jeg sinnsykt glad for at jeg fikk hjelp av eieren av bilen. For på de kontorene jeg måtte så snakket de ikke engelsk!!!

Men kan du tysk godt, så er alt straks lettere.

Første gangen er jo klart værst, etter det vet man jo hva som skjer

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider