StigRoar Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Holder på å samler en del folk nå, for å eventuellt ordne et Streetmeet på Piren ved Pirsenteret Lørdag 27. Mai. DET ER ÅPENT FOR ALLE!! Bare lurer på om det er stor interesse for dette? Tenker på folk som ikke gidder/ikke kan komme seg til Våler den helga. Prøve å få til et bra treff med bilprat og car show-off! Det blir ikke noe mulighet for svinkjøring og børning da, som dere alle forstår. Det er jo en offentlig plass. Kom gjerne med synspunkter og eventuellt tips om tid eller noe og helst skriv om du/dere kommer! Foreløpig liste: StigRoar med følge.. (usikkert på hvor mange, men kan bli fra 3 stk, til 30..) nollaS (pluss kompiser?) ibanez n0stra Thyfire pluss BABES og kansje stand? lermax?? (si ifra om du kommer da) random4k pluss 4-5 kompiser.. sindex (mest sannsynlig) Fc_Smart Jon Arve med ATR mr2chris med noen toyota kompiser skurk jan magne med S2000.. yei.. crxXx karl234 med kompiser..(5-6?) ståggå med pork darris2k med s14a ZZZZZ! :P theopelking Erik Bratseth mexos trusestrikk TBI The Thief med s13 cozzie Tombra nlight Så veit jeg at det er mange som kommer, men som ikke har segt det innpå her og! Stig Roar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Jeg skal prøve så godt jeg kan å dra med et par stk. men en ting er sikkert, JEG kommer i allefall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Jeg KOMMER! Drar med meg et par stk herfra og jeg. Blir bra det her, håper på bra vær nå da! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Siden jeg kom med forslaget om å dra igang noe nå må jeg vel nesten hive meg med også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 dumt at det er samme helg som gatebil da! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 oj.. ja der sier du noe v240.. kanskje ikke den smarteste helga å ha det på da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Aii, den svei, ei helg før eller etter da? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Men hvor mange er det som seriøst skal ned på gatebil rundt de tider? Trodde det var mer vanlig at folk fra disse deler av landet dro ned på det som går i sommer og ikke det på våren. Jeg vet bare jeg skal på sommertreffet andre helga i juni, og rundt 20 er det jo no max power greier her i trondheim. Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Jeg skal ikke.. Så for min del funker den helga utmerket Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 jeg skal heller ikke.. så funker her og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Vet bare at det er få som gidder reise halve norge rundt utenfor fellesferie tider. Dette gjelder forsåvidt også meg. Skal ha feriepenger før jeg beveger meg ut på noen større treff :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 jeg kjenner ingen som skal nedover, gatebiltreffet i mai er vel for de aller ivrigste østlendinger vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 men er den store parkeringsplassen ved pirsenteret høyaktuellt, eller er det andre plasser dere vil? jeg kan ikke se noe bakdel med å stå der. langt unna biler, stor plass, og ikke ulovlig. det er jo nemlig: en parkeringsplass... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 achhh... jeg skal på gatebil den dagen... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 hmm.. hvis det er mange som skal det, så flytter vi det til helga etter! noen som veit hva som skjer helga den 3 mai da? Lørdag 3 mai altså.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg