Thyfire Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 vet det er mange fra trønderlag som skal til våler etter som det er mye nermere! Er det bare meg som er dum, eller er det der ufornuftig? :rolleyes: Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 når du sier det, så veit jeg ikke.. våler ligger ved elverum, noe som er før oslo. Rudskogen ligger ved fredrikstad/halden/sarp, som blir noe lengre...må gjennom oslo og da.. men Våler er jo gode 40 mil vel? syns at folk kan dra på sommertreffet jeg.. å møte opp på parkeringsplassen på piren lørdag 27 mai! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Tror Thyfire trodde han mente at Våler var nærmere enn Piren ;) Men skriv opp meg på lista iallfall! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 ååh, sånn ja.. du er på lista.. prøv å få med deg noen, å si ifra hvis, så jeg kan skrive opp det på lista da.. ser litt skral ut den lista, selv om det er kansje 35 stykker der.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 hehe, ibanez, you know me :p men skriv meg opp på lista pluss en tre-fire bitches hvis "dere" er heldige... Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 done... tips alle dere kjenner da! ALLE... å si ifra her hvis dere veit av noen som kommer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Det blir meg, random4k, og 4-5 kompiser med biler som garantert kommer. Så du kan jo føre opp de også ;) Så skal jeg komme med uppdates på lista etterhvert Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 dritbra... takker! skriver opp de jeg.. flott.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 sindex møter opp mest sannsynlig med s2000 Noen som har mulighet til å poste på amcar forum, mazda forum, toyota forum, bimmer forum osv ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 okei, fører han opp jeg da.. :P men er det ikke du som jobber sammen med magne på expert? kan du ikke tvinge han til å komme med sin S2000 og da? hvis det ikke er sindex da.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 hvor blir det av resten av folket da? Thjoms, Morty, Jai.. husker ikke så mange akkurat nå men veit at det er mange! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Bra tiltak,faktisk meget bra tiltak,men herregud da legg det til en annen dato,alle som har mulighet å er litt bil freaks drar til våler,inkludert meg selv :) :) Tror dere mister en del folk med at det skal skje akkurat den helgen,å siden det ikke er en spesiell grunn til å ha akkurat den 27mai så hvorfor ikke bare flytte helgen?? just my 2 cents. P.S Magne kan flytt på ræva si å ta med den S2000 ja.:deng :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 n0stra: Han som kjørte ikea-kolonna til wsr treffet det? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Bra tiltak,faktisk meget bra tiltak,men herregud da legg det til en annen dato,alle som har mulighet å er litt bil freaks drar til våler,inkludert meg selv :) :) Tror dere mister en del folk med at det skal skje akkurat den helgen,å siden det ikke er en spesiell grunn til å ha akkurat den 27mai så hvorfor ikke bare flytte helgen?? just my 2 cents. P.S Magne kan flytt på ræva si å ta med den S2000 ja.:deng :deng hehe, skjønner hva du mener, men dette tiltaket er jo for de som ikke gidder/ikke har råd til å dra til våler, men som vil ha ei bilhelg fordi! skjønner at det er en del folk som skal til våler, å jeg skjønner det, men det er ikke alle som skal det.. veit at det ikke kommer så forferdelig mange, men det kommer til å bli arrangert flere sånne streetmeets utover sommern! du er da med på det du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 sindex møter opp mest sannsynlig med s2000 Noen som har mulighet til å poste på amcar forum, mazda forum, toyota forum, bimmer forum osv ? Amcar folket har cruising den kvelden uansett, så det kommer til og være mye Amcars i byen. Jeg legger ut info på Toyota Sportsbil Clubs forum :) Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg