ibanez Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Vel, NOEN vil garantert burne litt der, så kanskje vi legger den død å ringe, så får de komme etterhvert. Spøling blir det, enten vi vil eller ikke, regner jeg med. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Ja, det er vel en stor fare for det, Men bare det ikke er hinsides mye, og lite folk som ringer, så skal vel det gå bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Det fine der borte er jo at de som skal gjøre slikt må ut på veien istedet for å gjøre det på mange av de adskilte parkeringsplassene. Så kan de som er der for å se og være sosiale være for seg mens de som absolutt skal burne naturlig nok gjør det på veien. Dette kan jo umulig skape problemer for de andre. Slik jeg ser det er det jo større problem hvor man har et stort sammenhengende asfaltert område hvor folk bedriver slikt midt blandt bilene. Eller? Jeg bor på buran som sagt, rett over gata fra ladmo kirka så å si. Vi kan jo si i 17-18 tiden på mandag ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Det fine der borte er jo at de som skal gjøre slikt må ut på veien istedet for å gjøre det på mange av de adskilte parkeringsplassene. Så kan de som er der for å se og være sosiale være for seg mens de som absolutt skal burne naturlig nok gjør det på veien. Dette kan jo umulig skape problemer for de andre. Nei det tviler jeg på at det gjør. Men vi får se hvor mange som gjør det da, det er vel en som må utpå veien å leike seg tror jeg.. Slik jeg ser det er det jo større problem hvor man har et stort sammenhengende asfaltert område hvor folk bedriver slikt midt blandt bilene. Eller? Jo, mye større sjanse for å gjøre no dumt da, eller å treffe noen. Jeg veit at det er en slags for for gjerder på parkeringsplassen vi skal på. Jeg bor på buran som sagt, rett over gata fra ladmo kirka så å si. Vi kan jo si i 17-18 tiden på mandag ? Okei, blir ikke så langt unna Elefantvaskeriet det da..? 17-18 tiden høres greit ut. Men hvem blir med? Jeg og du er der, ibanez hørtes ut som ville bli med, og Thyfire.. 4 stykker. Ikke verst.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Høres bra ut det! Politiet kan ikke kaste oss bort uansett hvis noen burner. Vi som ikke burner har jo ikke gjort noe ulovlig vi Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Sant sant... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 crxXx stiller opp med civic fra honda klubben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl234 Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 jeg kommer med 200sx`en min, og får nok med meg en plass mellom 3 og 6 sportsbiler, pluss noen mer vanlige :D Siter Toyota Celica -86 Pedal to the metal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Flott flott, begynner å ligne mer på et treff nå snart ja.. :D Spread the word! få med alle som kan! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Ståggå skal prøve å komme med porscha si, ba ham også om å poste på porsche forum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl234 Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 ska spre ryktet litt rundt jeg også så skal du se det blir bra hvis alle gjør det :) er masse bilfolk på jobb også som sikkert kommer ;) kanskje vi får med en skyline fra stjørdal også :D Siter Toyota Celica -86 Pedal to the metal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 kjempebra. Overtal ståggå du! å hadde vert kjempe om det har kommet en skyline(til?). Bare å snakk med alle! Dette blir bra. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Den er grei den da, men jeg jobber sikkert til 4-5 tia, så passer best etter det en gang! Hvem som skal bli med da? Hvor bor du? Er det meg, deg, Thyfire og ibanez? Bitches har møte på mandagen... så jeg får se hva jeg rekker.. Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 hehe, har bitches møte ja.. når da? kan jo ta det samtidig? hjem til n0stra.. ;) hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 du må jo tross alt komme du og. må jo ha representant fra babe's'a.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg