Gå til innhold

Streetmeet Lørdag 27. mai i Trondheim?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 615
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det fine der borte er jo at de som skal gjøre slikt må ut på veien istedet for å gjøre det på mange av de adskilte parkeringsplassene. Så kan de som er der for å se og være sosiale være for seg mens de som absolutt skal burne naturlig nok gjør det på veien. Dette kan jo umulig skape problemer for de andre.

Slik jeg ser det er det jo større problem hvor man har et stort sammenhengende asfaltert område hvor folk bedriver slikt midt blandt bilene. Eller?

Jeg bor på buran som sagt, rett over gata fra ladmo kirka så å si. Vi kan jo si i 17-18 tiden på mandag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine der borte er jo at de som skal gjøre slikt må ut på veien istedet for å gjøre det på mange av de adskilte parkeringsplassene. Så kan de som er der for å se og være sosiale være for seg mens de som absolutt skal burne naturlig nok gjør det på veien. Dette kan jo umulig skape problemer for de andre.

Nei det tviler jeg på at det gjør. Men vi får se hvor mange som gjør det da, det er vel en som må utpå veien å leike seg tror jeg..

Slik jeg ser det er det jo større problem hvor man har et stort sammenhengende asfaltert område hvor folk bedriver slikt midt blandt bilene. Eller?

Jo, mye større sjanse for å gjøre no dumt da, eller å treffe noen. Jeg veit at det er en slags for for gjerder på parkeringsplassen vi skal på.

Jeg bor på buran som sagt, rett over gata fra ladmo kirka så å si. Vi kan jo si i 17-18 tiden på mandag ?

Okei, blir ikke så langt unna Elefantvaskeriet det da..? 17-18 tiden høres greit ut. Men hvem blir med? Jeg og du er der, ibanez hørtes ut som ville bli med, og Thyfire.. 4 stykker. Ikke verst.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei den da, men jeg jobber sikkert til 4-5 tia, så passer best etter det en gang! Hvem som skal bli med da? Hvor bor du? Er det meg, deg, Thyfire og ibanez?

Bitches har møte på mandagen... så jeg får se hva jeg rekker..

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider