StigRoar Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 heh, jaha?? kan du ikke ta med begge da?!? :P Åssen impreza da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 noen som har en fjerneste anelse om hvor mange som kommer til å komme? jeg håper vi fyller hele piren! sitter å tar i for å få finvær nå.. så jeg får lufta koker'n min litt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Hehe, responsen har visst vært god, og det er lufta på en good del forum rundt om.. Hadde vært fett om vi hadde fylt opp hele piren ja! Gleder meg Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 hvem gleder seg ikke? jeg sier det til alle jeg møter/kjenner som kjører bil, og får de til å spre det vidre.. håper ryktene sprer seg som sykdom fram til lørdag nå! må få bortover så myyye folk som mulig! og det livet senere på kvelden den dagen da? er jo Night-Cruising for amcar-gjengen og.. også er det plenty rånere ute å kjører i tillegg! må jo bli rått <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darris2k Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Vart ikke noe bil på meg før dette treffet nei, så da kommer jeg i en totalt hærpa sierra :P Siter - 1999 Bmw 320i E46 - 1987 Honda Civic 1,3 16v [spiker] - 1999 Nissan 200SX S14a Z-Edition #31 [solgt] - 1987 Ford Sierra [spiker :D] - 1993 Ford Mondeo [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Vart ikke noe bil på meg før dette treffet nei, så da kommer jeg i en totalt hærpa sierra :P du kan jo sette deg mål om å ødelegge den! så lager du litt show for oss andre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Det tror jeg ikke vi skal frykte for at han ikke gjør, han hater Sierran sin! :D Det blir en bra dag ja! Blir masse liv i byen den kvelden, ikke faen om jeg skal drikke. ;) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Den bilintresserte som drikker den kvelden er teit! eller mangel på bil da... kan jo være begge deler! hvordan ble det btw. med de som skulle ha med Banners osv ibanez? du er vel med i "komiteen"..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Etter hva jeg har fått med meg kommer iallfall Honda klubben med banner, n0stra som skulle sette opp. Skulle ikke bitches ha en banner av noe slag også? Toyota klubben også, hvis jeg har forstått det riktig. Ta med deg en du også. "FRANS!" Ser ut som været ordner seg allikavel! :D:D http://www.adressa.no/vaeret/article667278.ece Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Etter hva jeg har fått med meg kommer iallfall Honda klubben medbanner, n0stra som skulle sette opp. Skulle ikke bitches ha en banner av noe slag også? Toyota klubben også, hvis jeg har forstått det riktig. Ta med deg en du også. "FRANS!" Ser ut som været ordner seg allikavel! :D:D http://www.adressa.no/vaeret/article667278.ece Har reklame nok for at jeg er der jeg... GLEDER MEG FAEN! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Ser ut til at det blir bra dette ja - håper på mange oppmøtte :) Hvordan er egentlig amcar-crusingen arrangert? Noe info om dette nollaS? Ser det er vårmønstring på søndagen - men finner ikke noe info om natt-crusingen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Ser ut til at det blir bra dette ja - håper på mange oppmøtte :)Hvordan er egentlig amcar-crusingen arrangert? Noe info om dette nollaS? Ser det er vårmønstring på søndagen - men finner ikke noe info om natt-crusingen.. Tror det er uoffisielt! er ikke noe sånn arrangert som "night cruising to hell" eller noe sånt.. ser for meg at det rett og slett er gammel tradisjon før Vårmønstringa på City Syd! (står ikke fast på noe dersom jeg ikke vet for sikkert, men TROR) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Tror det er uoffisielt! er ikke noe sånn arrangert som "night cruising to hell" eller noe sånt.. ser for meg at det rett og slett er gammel tradisjon før Vårmønstringa på City Syd! (står ikke fast på noe dersom jeg ikke vet for sikkert, men TROR) Jaok. Høres igrunn logisk ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 i allefall blir det bra med liv! kanskje noen skal prøve å ordne slik at folk "treffes" i gatene i trondheim senere på kvelden den 27'ende? slik at folk ikke bare møter opp på piren og drar hjem igjen å blir sittende der.. men kanskje drar opp lommeboka å spanderer på seg en rånerunde i trondheim by night? jeg skal i allefall spandere på meg prøveskiter for 2 dager for å råne! samt en tusing i bensin.. c'mon folkens! JOIN ME! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Joiner deg jeg, dog jeg trenger ikke en tusing i bensin :) Blir nok ute hele denne kvelden tenker jeg. AH! BLIR BRA! Jahoo Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg