n0stra Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 husk nå for all del å ring, send melding til, mas, mail, post, hamre inn i huet på alle med bil at de må komme, samt be de igjen gjøre det samma. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Bare å få bytta bort vakta nå sååå *plystre* Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Bare å få bytta bort vakta nå sååå *plystre* Da er vi 2! Sliter litt med vaktbytte jeg også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 sier det til alle jeg kommer over!! men en evo5 som skulle komme, motte melde frafall p.g.a firma/oslotur.. :( fikk ikke låne evo'n heller!! :P Tror faktisk at det kan bli en del biler! Kansje ikke AKKURAT samtidig, men har en god feeling.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Pølse til den som tipper rett antall biler, eller den som er nærmest! Stolt og rederlig sponset av meg Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 En slik konk. kan man jo ikke gå glipp av da. Tipper 36 biler klokka 13.16! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 da har jeg posta på nordmøre gatebil sitt forum også, har vært noen flere blandt annet på bimmers som sier de kommer. flere fra stjørdal jeg har hørt fra også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Erik: Notert! :D Skal bli moro å se hvem som får pølse! Jeg tipper 54 biler klokken 13:54 Regel: Tippinga må være før 14:00 Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 hehehe, dønn pølsetipping!! tror 43 biler 13:43.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 da har jeg posta på nordmøre gatebil sitt forum også, har vært noen flere blandt annet på bimmers som sier de kommer. flere fra stjørdal jeg har hørt fra også. er de ikke varsla før de da? hmm, jammen på tide da ja.. så stjørdals rånerene kommer da ass? :P bra det! flest mulig, uansett type og stand.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emondi Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Er med jeg og.... :) Siter 1995 Toyota Supra(singel turbo) 2007 Toyota Landcruiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 flott! kan du poste med åssen bil du kommer og?? altså ingen tvang da.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Regn med meg her ja =)¨ Hadde det vært opp til meg, hadde det starta på kvelden...mye av showet skjer etter at mørket har senka seg over de flestes parklys ;) Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Det rører seg i Ford-leiren også, regner med det kommer noen biler fra FMCN rullende :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Regn med meg her ja =)¨ Hadde det vært opp til meg, hadde det starta på kvelden...mye av showet skjer etter at mørket har senka seg over de flestes parklys ;) Hadde passa meg bra, da jeg mer eller mindre går av vakt klokka 1400 :D Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg