gsi-power Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Hadde passa meg bra, da jeg mer eller mindre går av vakt klokka 1400 :D Enig.. slutter 15:00 selv på arbeid :boxers Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Hadde vært en idè, men det er litt småsent og forandre klokkeslettet nå.. Får bli til neste gang Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jai Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 n0stra: :P hehehe.. når du minst aner det!! jaja, 3600 rett ut av vindu ja.. men du får delt det opp hvis du heller vil ha felger? Jai: Ta med deg resten av homies'ene dine da! Veit dere har en gjeng som cruiser ofte vett.. ;) Skal prøv å få med meg folk:) Kult med treff..Men noen skal til våler da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda Kongen!! Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Hallo!! Jeg kommer 1 eller flere!:driving :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Jeg tenkte og ta meg en tur etter jobb. Men blir dere holden på til 4-5 tiden da? Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Han har ivertfall K&N filter:well hehe.... Ja jeg hadde en K&N filter, men fikk store problemer med kast i coilen da jeg brukte dette. Derfor ble det byttet ut med et Super injection 350zxc filter som gir minst 50% effekt økning. Motorn min har plana topp så regner med at den har 109hk istedt for 90hk som er originalt. Det vil si at jeg har minst 160hk bare med det filteret. :driving En dag var jeg oppe i 100 drit fort.. helt sykt ass:) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 si meg er det ingen som klarer å få bytta jobbhelger her? På jobben min bruker det sjeldent være no problem, dere må jo prioritere! :) Hvis alle "ja dere står da vel 4 timer til jeg kommer" så kommer jo ikke folk, sier jo litt. Ikke at jeg betviler at det kommer nok folk, men jo flere jo bedre til senere, og jo flere jo mindre sansynlig at folk drar tidlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 jeg blir pent nødt til å stå der noen timer da! once motoren min er blitt ordentlig varm så øker kompresjonen så jævli at starteren min ikke klarer å dra rundt før den er blitt kald igjen.. så jeg blir der vel noen timer :) Kaikill: du høres ut som en veldig seriøst person! gratulerer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 si meg er det ingen som klarer å få bytta jobbhelger her? På jobben min bruker det sjeldent være no problem, dere må jo prioritere! :) Hvis alle "ja dere står da vel 4 timer til jeg kommer" så kommer jo ikke folk, sier jo litt. Ikke at jeg betviler at det kommer nok folk, men jo flere jo bedre til senere, og jo flere jo mindre sansynlig at folk drar tidlig. Det er jo veldig avhengig av hvilken type jobb du har det da. For min del, så driver jeg for meg selv, og tar oppdrag når det er muligheter for det. Og da sier man ikke nei takk til noen tusenlapper den dagen. Det koster jo penger og leve ut noen av drømmen sine også:well Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 takk takk... prøver jo å bygge så seriøst som overhode mulig da vet du Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Super injection 350zxc filter som gir minst 50% effekt økning. Hvordan fungerer det der egentlig?? 50% effektøkning på et filter????:well Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 btw, novabilen skal på røde skilter den dagen.. jippi! for været ser jaggu ikke værst ut! http://www.storm.no/tv2/Default.aspx?utmx=569390&utmy=7034293&meter=0&sted=Trondheim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 takk takk... prøver jo å bygge så seriøst som overhode mulig da vet du Har det klikka for deg eller ??? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 la denne tråden være litt mer seriøs da... Vær så snill! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jai Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Har det klikka for deg eller ??? Har du drukke ell? cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg