nollaS Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 det med show osv, det kan nesten ikke bli noe show i form av kjøring. mht at en parkeringsplass IKKE er et lukka område. hvis ikke noen tar med seg sperrebånd og sperrer av innganger/utganger imens det foregår. jeg vet ikke hva annet bilintresserte karer liker å se jeg? ei halvnaken dame kanskje? eller flere? hmja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hvis man er heldig med være går det jo ann å få noen jenter , til å vaske litt bil da :D det slår alltid ann, og er mange jennter som er sporty nok til å stille opp tror jeg. Og kanskje noen vil teste db i bilen? Grilling er alltid poppulært da, siden at når øya har fått sitt, så vil jo magen ha noe også. kanskje en runde med bilspill, på xbox 360 eller noe? Mye som kan fixes da, så det blit litt forskjellig å gjøre da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 hvis noen stiller opp med no minibuss greier med no skikkelig anlegg, samt at man pælmer opp no selvbetjente griller. kanskje også invitere no bilimportører/bilpleieutstyr/demonstrasjon osv, ikke så jævlig overseriøst men litt så man har noe å se på og diskutere. Jeg kan f.ex demonstrere bruk av poleringsmaskin (ikke roterende) om vi ikke får inn no skikkelig firma til å gjøre jobben :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 . Jeg kan f.ex demonstrere bruk av poleringsmaskin (ikke roterende) om vi ikke får inn no skikkelig firma til å gjøre jobben :) Du kan få demonstrere på min bil :p Kan sikkert stille opp med bil for å spille litt musik og , hvis man får tak i strøm ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Jeg kan stille opp med Xbox 360 og bilspill! :P Kan kontakte div sjapper og, hvis det går an å snakke med city syd om det.. Noen som har stort nok anlegg til å underholde masse folk da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 på city syd treffet med mopedene sendte vi vel bare en søknad? mener nå jeg og huske :P Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 og jeg er sikker på at streetbitches kan komme lettkledde å ta seg en bilvask?? hvor lettkledde veit ikke jeg men.. Såfremt det er noen form for "premier" er vel alt mulig.. der premien kan være alt fra ei pølse til ei pølse.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 hvis vi promoterer godt, så kansje de firmaene som vi kan snakke med stiller opp med freebies/giveaways?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 jeg har og xbox 360, linket og med ett par skjermer, kunne det blitt populært. Har ridgeracer 6, og pgr3 Hvor stort annlegg må man ha da? Holder dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 hehehehe!! :P nei.. holder ikke... men er skjermene dine kobla opp baki, eller må folk sitte i bila?? hadde vært rått hvis noen har sånne stoler med ratt og pedaler da?! evt bare en! vil tro at din 10000.1 eller 20000 spiller fra det meste som er å oppdrive om dagen.. hvis det er din da.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hvem er eieren av denne bilen? Ser den står utafor Auto Parts på tiller hver dag :O Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 og btw, det er bra diskant på din ja?? kan jo høre med city syd om leie av strøm, for å la din stå på batterilader. Ser også at et treff oppe i nord promoterer veldig bra med å la 3 råe biler stå på en plass og dele ut flyers om treffet!! Hadde det ikke vært konge å fått til noe sånt da?? Men alt dette er det ikke noe vits i å snakke om, hvis city syd gir oss lov til å holde på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Det er vell to stk bd 30001 da ;-) Og det er masse diskant og mellomtoner og . Den står utenfor carcraft da.siden det er arbeisbilen til brodern. Er min brors bil, men jeg bruker den, når jeg skal på db drag å sånne ting. Er ikke skjermer i den bilen da, ikke plass til det hehe. Men den spiller ganske høyt da, så skulle vell høres litt rundt på parkerningsplassen da, hvis man får laddet litt. Kan og ta med målemic, hvis noen vil få testa db i bilen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 ok. ja kan jo sjekke ut dette med strøm og lader. Men hvor har du skjermene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hmmmmm Har ikke skjermer, mente at hvis man fikk tak i ett par skermer, til to xbox360, så hadde det blitt gøy å spille Skjerm har jeg i peugeoten da, men den er bare 7" , og det er vell litt lite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg