Gå til innhold

Streetmeet Lørdag 27. mai i Trondheim?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

det med show osv, det kan nesten ikke bli noe show i form av kjøring. mht at en parkeringsplass IKKE er et lukka område. hvis ikke noen tar med seg sperrebånd og sperrer av innganger/utganger imens det foregår. jeg vet ikke hva annet bilintresserte karer liker å se jeg? ei halvnaken dame kanskje? eller flere? hmja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 615
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis man er heldig med være går det jo ann å få noen jenter , til å vaske litt bil da :D det slår alltid ann, og er mange jennter som er sporty nok til å stille opp tror jeg.

Og kanskje noen vil teste db i bilen?

Grilling er alltid poppulært da, siden at når øya har fått sitt, så vil jo magen ha noe også.

kanskje en runde med bilspill, på xbox 360 eller noe?

Mye som kan fixes da, så det blit litt forskjellig å gjøre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis noen stiller opp med no minibuss greier med no skikkelig anlegg, samt at man pælmer opp no selvbetjente griller. kanskje også invitere no bilimportører/bilpleieutstyr/demonstrasjon osv, ikke så jævlig overseriøst men litt så man har noe å se på og diskutere. Jeg kan f.ex demonstrere bruk av poleringsmaskin (ikke roterende) om vi ikke får inn no skikkelig firma til å gjøre jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe!! :P nei.. holder ikke...

men er skjermene dine kobla opp baki, eller må folk sitte i bila?? hadde vært rått hvis noen har sånne stoler med ratt og pedaler da?! evt bare en!

vil tro at din 10000.1 eller 20000 spiller fra det meste som er å oppdrive om dagen.. hvis det er din da.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og btw, det er bra diskant på din ja?? kan jo høre med city syd om leie av strøm, for å la din stå på batterilader.

Ser også at et treff oppe i nord promoterer veldig bra med å la 3 råe biler stå på en plass og dele ut flyers om treffet!! Hadde det ikke vært konge å fått til noe sånt da??

Men alt dette er det ikke noe vits i å snakke om, hvis city syd gir oss lov til å holde på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vell to stk bd 30001 da ;-)

Og det er masse diskant og mellomtoner og .

Den står utenfor carcraft da.siden det er arbeisbilen til brodern.

Er min brors bil, men jeg bruker den, når jeg skal på db drag å sånne ting.

Er ikke skjermer i den bilen da, ikke plass til det hehe.

Men den spiller ganske høyt da, så skulle vell høres litt rundt på parkerningsplassen da, hvis man får laddet litt.

Kan og ta med målemic, hvis noen vil få testa db i bilen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider