Thyfire Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 haha ;) Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 men du må prøve å rekke det da... jo flere synspunkter, desto bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 skal se hva jeg får til... Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 wrong attitude! :P SKAL få det til, heter det... kæmåån.. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståggå Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Ståggå skal prøve å komme med porscha si, ba ham også om å poste på porsche forum Done! :D Skal komme ned og prøve meg på selge den hehe! Siter Chevy Suburban (97) Porsche 944 (84) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 hehe, godt!! da er du på lista... VIP lista.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Kom igjenn da folkens!! Bli med på treffet alle på Våler ønsker at de er med på! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 hehe, har bitches møte ja.. når da? kan jo ta det samtidig? hjem til n0stra.. ;) hehe... hehe...da hadde vel dama til nOstra blitt fornøyd! :D Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 blir det alvor av streetmeet'et altså? blir det skikkelig arrangert osv? håper dere får til et skikkelig bra treff! jeg skal i allefall stille så sterkt jeg kan med bil, bensin og godt humør :) (EDIT: hvis x-dama kan gi seg med å være lam da såklart!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Disse forumene kunne det vært greit om noen kunne sjekket om det ligger invitasjon på evt lagt ut: Mazda klubben Bimmers.no 200sx klubben diverse amcar forum toyota sportscar club norge (eller hva de nå heter igjen) evt andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 det ligger på ts-ogn ihvertfall...er toyota og lexus gutta det! :) (de fornuftige) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 nollaS: ja håper dette blir noe av, skal ihvertfall satse på å få me flest mulig folk jeg! har lagt ut info på evo.no! Bra du stiller!! :D Hvis mange stiller, så kan det jo hende at det blir mer profft seinere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 håper på det StigRoar! virker i allefall som dere er serriøse :) håper bare x-dama slutter å mase nå så kanskje jeg får med meg humøret og! hehe.. jeg begynner sparinga fra førstkommende mandag av, så jeg har bensinpenger nok til å komme meg til/fra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 håper på det StigRoar! virker i allefall som dere er serriøse :) håper bare x-dama slutter å mase nå så kanskje jeg får med meg humøret og! hehe.. jeg begynner sparinga fra førstkommende mandag av, så jeg har bensinpenger nok til å komme meg til/fra... ja jeg er serriøs som det går jeg! ;) hehehe, drit i den førkja no, så tar du med deg godt humør å ei pølse å hive på grillen! hehe.. sparing av bensinpenger ja. du må nesten ha litt "gæs" hvis du skal komme deg dit ja.. ;) dritbra at du sprer ryktet..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Jeg gleder meg! Håper det blir et bra oppmøte, slik at flere folk møter opp ved et senere treff. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg