n0stra Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 du får møte a og komme bort da vettu, blir det evt noen andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 ;) greit, jeg finner fram... jeg kommer alene.. hoho, tørr jeg dette da...? Hummm.... Ja si det da? Ung pen jente er meldt savnet, etter og ha truffet gammel gris på bilforumet... :) Der ser du hvor flink menneske kjenner jeg er da! :) Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 joda, går an det.. hopper av på bussholderplassen ved buran jeg, å venter uttafor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 hahaha, lermax.. :P det er 2 gutter hu skal møte.. :P eller kansje flere.. hehe.. men ihovedska bare 2... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 gleder meg til rapporten fra møtet deres kommer..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 hahaha, lermax.. :P det er 2 gutter hu skal møte.. :P eller kansje flere.. hehe.. men ihovedska bare 2... Nå må ikke du sette griller i hode på meg da.... :lol: Jeg har god fantasi :) Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 haha.. :P skal ikke det... nollaS: legger ut referat her jeg eller n0stra da.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 herlig.. blir spennende :) Håper bare folk MØTER OPP nå da! for hvis ikke kan det bli kjedlig :( jeg sparer av en god del av lønna så jeg har råa til prøveskilt og bensin den dagen. og det bør være verdt det sier jeg bare! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 vi hadde honda treff igår klokka 17 på piren til tross for dårlig vær stilte 12 biler opp pluss en porsche som prøvde å innynde seg i det gode selskap ;) Beste oppmøte ever rett og slett fordi man bare maste litt og informerte mer enn vanlig. Vi hadde det utrolig skøy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 hehe, håper det jeg og! bruker den virkelig så mye bensin da? bra hvis du stiller... :D håååper det blir verdt det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 men da blir jeg henta jeg.. kommer til deg nå, mr. hondaman. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Stig: JA! Jeg kan desverre ikke komme grunnet sykdom.. Gleder meg til å lese rapporten om hva som blir diskutert Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 hehe, håper det jeg og! bruker den virkelig så mye bensin da? bra hvis du stiller... :D håååper det blir verdt det... Meg du spør om bensinforruk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Meg du spør om bensinforruk? Hihi Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Meg du spør om bensinforruk? 31 liter tur/retur lånke var d ikke? Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg