Erik Braseth Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Jeg blir ikke imponert før jeg ser luft mellom bakken og forhjulene på nova'n... Hvem kjører skuter uansett? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Altså Frantz, du hadde vel ikke en stygg liten pug av noe slag? og var med på City Syd treff og kjørte bakhjul? isåfall har jeg prata endel med deg på IRC! du kjørte vel KTM engang og? bilde du sendte meg engang i tida isåfall Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Ta småpraten på treffet da, ikke alle som vil høre om mopedkjøringa deres. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Ta småpraten på treffet da, ikke alle som vil høre om mopedkjøringa deres. Agree.. her skal det planlegges streetmeet! Men svar på spørsmålet; ja. det var/er meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 ser ut som det blir dritvær på lørdag gitt.. da er det fare for at nova'en blir stående innendørs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Æff, det ser dårlig ut med været ja folkens! Volvon har heldigvis ikke noe imot regn da nollas :D Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 har vært å mekka enda et par til med bakhjul til volvo'en nå så jeg har håp på regn! hihi <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hehe =) Jeg må ordne meg med fordelerlokk og en rotor, så kanskje det ryker litt herfra og. Den som lever får se Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Det snødde i dag faktisk!! Får håpe det ikke gjør det på lørdag da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Det snødde i dag faktisk!! Får håpe det ikke gjør det på lørdag da!! oppi det hølet du bor i ja :P men hvor blir det av "komiteen" ?? hvorfor ble tråden plutselig så laber? huffameg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Det snødde her og, som faen! :S Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 ligger litt snø på plena her enda faktisk.! FRANS: Jeg er på tiller din kødd:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 tiller er et høl, jeg jobber der, snodigste været i regionen :) Som absolutt nødløsning kunne man jo evt om det da ikke kommer helt for jævlig mange folk kjøre bort til garasjen på city lade. Der bruker det ikke stå så mange folk inne samt at det er ett stort område, bare for å går undt og prate og se på bilene til hverandre. Men absolutt nødløsning trur jeg, og da må man vel vente litt der borte så alle får det med seg evt. Hva trur folk? Hvis det blir oppholds trur jeg vi bare står der. Hvis det blåser no jævlig kan man forflytte seg bak BI og de bygga der og se om det skjermer. Hvis ikke kan man kanskje kjøre f.ex til lade. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 men e d mang som ska møt opp lørdan da elr? håpe nå å se dæ dær nollas! bli d volvo eller chevy du kjæm me da? Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 nå skjer det ting! sjekk link http://adressa.no/vaeret/sok/index.jsp?hurtig=Trondheim Igår sto det overskyet og nedbør, nå står det sol og litt overskyet og tempen økt mot 10 grader. *kryssefingre* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg