DynaCore Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 11.8°C2.8m/s 12 % skydekke 0 mm nedbør 1006 mb Hva med å flytte det til Søndag?:well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 søndag er det amcar treff midt i byen, og er nok for seint å begynne å snakke om å flytte ting når flere hundre har fått info om at det er lørdag. slikt skaper bare forvirring som gjør at folk ikke gidder å komme. Prinsippfasthet er nøkkelen ved arrangement :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Ah. Skjønte jo egentlig at det var noe på søndag. Men vi får håpe værmeldinga tar feil, og gir oss litt bedre vær på lørdag:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Det blir bra vær, bare vent og se :) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 bra du har trua ibanez! xanakor: sansynligheten for at det bir VOLVO er veldig stor. med tanke på at det er fare for nedbør så vil jeg ikke ha store mengder av det hverken på bilen eller i luftfilteret som ligger å pent og ubeskyttet gjennom panseret mitt. samt at bilen min er like vanntett som ei sil da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 som sagt se på den nye oppdaterte værmeldinga på adressa. igår sto det regn og mørke skyer. Nå er det sol og hvite skyer samt 5 grader høyere temperatur. Må huske at værmeldingene endrer seg i forhold til hvordan lav og høytrakka flytter på seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Skal skremme bort regnet jeg, skal danse litt på fredagskvelden så vi er sikre Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Endelig tilbake! Har vert på en firmatur til Ørlandet, å kom netopp hjem! Angående været, så sa de at det kom til å bli dårlig i uka, å klarne til helga. Så jeg TROR at sola skinner på en nesten skyfri himmel på Lørdag!! Det med å evt ta det på City Lade var en god ide, men det regner ikke, så vi slipper å tenke på det! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståggå Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Er faen ikke normalt å stå å koste snø av bilen 24 mai! Kjempe start på dagen idag ja ! Bah :( Siter Chevy Suburban (97) Porsche 944 (84) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Endelig tilbake! Har vert på en firmatur til Ørlandet, å kom netopp hjem! Angående været, så sa de at det kom til å bli dårlig i uka, å klarne til helga. Så jeg TROR at sola skinner på en nesten skyfri himmel på Lørdag!! Det med å evt ta det på City Lade var en god ide, men det regner ikke, så vi slipper å tenke på det! ;) Tro gjør du i kirken. Her skal du vite, og du vet like godt som meg at det blir sol og antydning til skyer. Hvem sponser dekk om jeg har rett? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 jaja da har man fått livets første fartsbot; 100 i snitt i 80 sone (E6 3 felts adskilt og umerket), og dem velger å følge etter meg istedet for en opphora ulovlig sota audi TT som dura forbi meg inn mot byen mens jeg svingte av omkjøringsveien. Max uflaks, baibai 3600 spenn som skulle gått til felger :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 kommer sikkert med civicen en tur jeg å, er under ombygging så den er ikke så pen nå da ;P skal se om jeg rekker å kjøpe meg felger til treffe da :) men blir da bra det der :) kommer en del venner av meg å regner jeg med :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jai Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Skal se om jeg får tid til å komme innom en tur.Men mulig med annen bil.Driv å skrur på puman... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 n0stra: :P hehehe.. når du minst aner det!! jaja, 3600 rett ut av vindu ja.. men du får delt det opp hvis du heller vil ha felger? Jai: Ta med deg resten av homies'ene dine da! Veit dere har en gjeng som cruiser ofte vett.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Kommer vell nedom en tur... Får ta med CRX`en på Lørdag.. Imprezaen er litt bortskjemt, den har vært med på så masse, og snart skal den på ACR og.. Så CRX blir litt misunnelig.. blah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg