StigRoar Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 27'ende Mai på parkeringsplassen bortafor NorCargo og Pirsenteret fra klokka 12:23.30 og utover til det minsker med folk? fra 12-13 tida da? er ikke det bra? veit at noen skal på jobb den kvelden og så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 stiller du med nova eller 244?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 13:00 men lov å komme tidligere ? :) Og ja, er på jobb nå sammen med mr hotshot ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 13:00 men lov å komme tidligere ? :) hehe, selvklart det! bare å overnatte også! :P men tenker på de som ikke kommer seg opp på morran jeg.. :P håper det kommer en god del biler og folk da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 stiller du med nova eller 244?? Nova tenker jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 :D good.. skal slippe å stå iro med motoren igang denne gangen.. tror ikke det blir så mye kø.. :P å du slipper og å tenke på å kjøre på bane uten hvite skilter... hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 heheh.. mobber du amcar-kokern min eller? kjørig på gata på røde skilter? jaja, det går fint ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 haha, nei mobber ingen jeg.. bare synes at den er tøff... hørte ikke lyden på den på lånke, så nnå gleder jeg meg til å høre den dær... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 vet det er mange fra trønderlag som skal til våler etter som det er mye nermere! og det virker jo ikke som at det er så mange fler en 4-5 stykk som sier de skal komme da! hvorfår ikke til helga da? Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 litt kort varsels tid da.. det er vel lånke og i helga vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 vi får se hvor mange interesserte som kommer på denne posten da.. har jo bare vært oppe i 30-40 min vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 dumt at det er samme helg som gatebil da! Trondheim Amcar club, har også treff på Søndagen og Cruising på Lørdags kvelden. Da er det jo et stort potensiale for mye bil i byen! :) Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 JA! Kjempeartig det da! Greier ikke Amcar gjengen å komme seg ned til Piren 13:00 på Lørdagen da? da hadde det jo vært helt topp da.. da kansje det blir mye bil uansett, å da kan jo vi vanlige dødelige(uten amcar) hive oss med på cruisinga på kvelden og?! men enn du da lermax? kommer du med kompiser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Ta bare å før opp folk i første innlegget av de som er interessert i å være med. Alle som poster i andre forum gi beskjed om hvilke derifra som tenker å komme. Så ser man raskt hvor mange man kan ende opp med. Var slik jeg gjorde det med kolonna fra IKEA og det ende opp med 20 på lista og 40 som møtte opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 hehe, okei.. skal gå igjennom tråden jeg, å skrive ei liste... du er jo selvsagt med.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg