StigRoar Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 faen sitter hjemme enda.. hater det å ikke ha bil!!! *ringerundt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Skuffende oppmøte gitt! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emondi Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 slik er det når folk ikke møter opp....:driving Siter 1995 Toyota Supra(singel turbo) 2007 Toyota Landcruiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Kunne absolutt vært bedre ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 noen som telte hvor mange det ble? likte audien din btw Ralliart.. jeg er svak for audi 200! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Takk for det:) Vakke noe å si på Novan`n heller, skulle hatt seg noe gammelt amerikansk. Litt vanskelig å si hvor mange som var der. Mange som dro ganske tidlig, og noen som kom sent. 40- 50 biler tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 n0stra telte 50 biler klokken 13:54, så var vel oppimot 55-60 et par minutter. Kunne vært bedre oppmøte ja, men jeg hadde det kjempemoro. Mye fint å se på, og mye hyggelige mennesker! Redigerer og plukker bort dårlige bilder nå, så er de vel oppe iløpet av en times tid tenker jeg StigRoar: Så du ikke pmen jeg sendte deg igår? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Tipper det hadde blitt vesentlig bedre oppmøte om det hadde vært 1800 istedet feks :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 koste meg til fots jeg ;D, Mye fett å se på å mye trivlige folk og prate med :) Når Ibanez dro så dro R syklene og da holdt han ene på å dra over :S men senere på dagen er ett must :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 synes ikke det blei så ille jeg, har lært meg å ha lave forhåpninger når man kjører igang ting, lettere å ikke bli skuffa da :) Men 50-60 stk på det meste er jo ikke ille da vil jeg si. Får ta lærdom til senere og kanskje legge det litt mer på ettermiddagen, trur det ble sagt at man ville unngå nightcruisinga og at det var derfor det blei 1300 denna gangen. Vel nå har jeg stått på denna gangen og var med på å foreslå tidspunkt, hva blir neste gang isåfall, og evt hvor hvis ønsket er ett annet sted (vi tabba oss litt ut ved at piren jo er ett stort område) men det er jo ett fint og adskilt sted sammenlignet med mye annet. Takk til alle som stilte, håper folka hadde det gøy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 50-60 er absolutt ikke dårlig. Jeg syns det var en fin plass å ha meet på jeg, litt adskilt fra "alle" andre osv også. Så plassen klager jeg ikke på, kunne med fordel vært senere på ettermiddagen ja. Takk for en fin dag, jeg stiller neste gang også. Her er mine bilder fra treffet, ble ikke så fryktelig mange men.. http://www.drifting.no/galleri/thumbnails.php?album=15 Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Plassen var jo fin den :) og heldig med VÆRET var vi faen meg og! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståggå Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Synes det var bra jeg. artig å treffe folk og! Opptur: Været! Trivelige folk! Nedtur: Ingen kjøpte bila mi :( Ingen Grilling, definitivt noe å tenkepå til neste år! Siter Chevy Suburban (97) Porsche 944 (84) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Jeg kom alt for sendt desverre, så mange var nok dratt alt da. Men trøste og bære. Man skal ikke klage på en oppstart som så ut til og ha vært grei i mone øyne i allefall. Neste gang kommer det kanskje ennå flere +++:) Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 får håpe det :) Stokvik kommer vel med supraen til da og^^ Trivlig å prate med: Xplod,Ståggå,Random4k,IbaneZ,Thyfire, MANGE andre :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg