Thyfire Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Synes det var bra oppmøte jeg! :) Fint vær også. Masse hyggelig folk. Men skulle vært noe som skulle skje i løpe av dagen.. ble liksom så langdrygt å bare stå å jabbe.. enda jeg er flink til det :rolleyes: Takk til alle som hilsa :) Det er jo sant, jeg biter ikke :D Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 noen som har flere bilder a?? Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda Kongen!! Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Hallo alle!! :driving HeHe så dere Devil 929 Devil da?? Ble litt røyk!! fikk ikke lov å ta det helt ut p.g.a en liten en i bilen!! Jeg lover bedre neste gang!! :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brødbilsjåfør'n Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Noen som tok no bra bilde av Fiesta'n? Vet d var en som tok et fra sia av bila. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Hallo alle!! :driving HeHe så dere Devil 929 Devil da?? Ble litt røyk!! fikk ikke lov å ta det helt ut p.g.a en liten en i bilen!! Jeg lover bedre neste gang!! :) :) Hehe, vi kunne jo ikke unngå det =) Junior var jo aktiv som få med tanke på kjøring =D Grilling ja! Jeg ville ha pølse! :( Ble jo sulten.. Takk til Thyfire som ikke bet Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 ibanez: faen så ikke pm før nå! :P faen! hehe.. men jeg syntes det blei bra oppmøte jeg egentlig. med tanke at det bare var ca 25 som sto på lista(selv om den ikke ble helt oppdatert på slutten). Det var noe å ta tak i, men det er jeg villig til å gjøre til neste treff.. men det får isåfall bli etter max power treffet. Grilling er noe som bør ordnes til neste treff! Snakker vi Viper_TsX nå? ;) Men til tross for våler og alt, så blei jeg ikke skuffa over oppmøte, selv om jeg veit at det kunne vert flere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Noen som tok no bra bilde av Fiesta'n?Vet d var en som tok et fra sia av bila. Æ trur æ tok nå brukbare bilda av Fiestan t fruen din æ Ståle ;) Ska få lagt ut på FMCN i løpet av morradagen da æ e å drekk no :p Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Her er i alle fall noen bilder fra dagen. Håper de faller i smak. http://squash.kuvelteran.com/060526_1_gatebiltreff/index.htm Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 ble da ganske bra oppmøte idag.. men synd det ikke ble noe særli show :P ble litt kjedli med tiden.. så varte ikke treffe så lenge da.. må få det organisert litt bedre neste gang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Noen som tok no bra bilde av Fiesta'n?Vet d var en som tok et fra sia av bila. Jeg tok et par bilder av den. skal få lagt de ut nå :) mange hyggelige mennesker ja og brukbart oppmøte :) Edit: Bilder! :) http://s7.photobucket.com/albums/y277/Mexos/treff%20piren/?sc=1&multi=13&addtype=local&media=image Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Goodi goodi =) Flere som tok bilder? Lakken på nye nippon bila var faktisk jævlig fin live! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda Kongen!! Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Hei sann!! Noen som vet om det er flere treff snart da?? Max power f.eks?? Devil 929 POWER Devil :assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Max power har meet 18.juni, vet ikke hvor det er eller noe enda, men ifjor var det jo en skikkelig brakar, når de hadde treff på wheelie. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jai Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Treffe var greit nok.Men er det noen som kunne å ordne skikkelig streemeet så var det sølve... ingen slår de kule treffa på wheelie.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 ja, all kred til sølve på det punktet.. Men han hadde en parkeringsplass der folk kunne utfolde seg fritt på, som gjorde showene hans til noe ut av det vanlige... Hadde vert rått å fått til noe sånt igjenn ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg