Gå til innhold

Streetmeet Lørdag 27. mai i Trondheim?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 615
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Devil 929 Power Devil

Lure fælt på motoren! :)

Den er porta Extended! For å få mere turtall :assman :thanks

Effekten er jo helt rå da!! Devil

Blir vel en Turbo, eller så selger jeg den!!

Men skal lakke den først! KOM MED BUD!!

Litt info: Racelager

modda oljetrykk, har 7 kg oljetrykk.

Har porta innsug, og forlenget åpnings tiden.

Alt av tetninger er bytta.

Raceing fjære++

Bytta ut orginal hjernen! (noe som tok ca 1mnd å finn ut av)

2.5" Eksos hele veien!:boxers

Orginal gearkasse! (kassen tåler ca 280hk, vet av erfaring):driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nollas: må si den lyden i bilen din tiltrekker seg oppmerksomhet, fyttirakkern til vræl :)

Hehe! ja, det stemmer.. doble 3" fra headers og bakover.. pluss litt frieksos da :)

Vræla litt ekstra her og der for jeg hadde planer om å slite ut dekka mine den kvelden.. men det ble ikke sånn! de var for harde :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å ringe til administrasjonen til City Syd å spørre hvordan det ligger an for lån av parkeringsplassen? da må man såklart fremheve at det IKKE vil bli noen form for burning eller annen ødeleggelse av asfalten deres, osv.

Jeg tror de skal være ganske hjelpelige der! i allefall på den øverste parkeringsplassen mot E6! (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er inne på noe der! Men da må det bli klart fra første stund ikke vil bli burning eller annen form for herjing! Det kan evt gjøres på eget ansvar annen plass!

Men hva med underholdning da? Veit jo med ærfaring at folket blir ikke lenge hvis det ikke er noe som skjer.. Noen forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider