2Fat 2Fly Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 nån som veit ka sangen het som ble spilt en stund der. nå som: "rosali, du va lisjpia mi" hete? Hærmætti Tysland band? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda Kongen!! Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Devil 929 Power Devil Lure fælt på motoren! :) Den er porta Extended! For å få mere turtall :assman :thanks Effekten er jo helt rå da!! Devil Blir vel en Turbo, eller så selger jeg den!! Men skal lakke den først! KOM MED BUD!! Litt info: Racelager modda oljetrykk, har 7 kg oljetrykk. Har porta innsug, og forlenget åpnings tiden. Alt av tetninger er bytta. Raceing fjære++ Bytta ut orginal hjernen! (noe som tok ca 1mnd å finn ut av) 2.5" Eksos hele veien!:boxers Orginal gearkasse! (kassen tåler ca 280hk, vet av erfaring):driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 "Hærmætti Tysland Band - Rosali". Så spilte de "øl over heile mæ" etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 nollas: må si den lyden i bilen din tiltrekker seg oppmerksomhet, fyttirakkern til vræl :) Hehe! ja, det stemmer.. doble 3" fra headers og bakover.. pluss litt frieksos da :) Vræla litt ekstra her og der for jeg hadde planer om å slite ut dekka mine den kvelden.. men det ble ikke sånn! de var for harde :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Hærmætti Tysland band? Ahhrg, finner ikke den sangen jeg:( Noen som har mulighet for å sende den til meg eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Kan sende til deg jeg :) Kontakt meg på msn :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 hvis noen har forslag til sted, tid og aktiviteter så kan jeg være behjelperlig igjen med spredning av info. its up to you som det så fint heter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Jeg foreslår city syd på kveldstid til neste gang... city'n stenger vel 9? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 man får ikke problemer med at det er privat eiendom da ? Noen som vet? Betaler amcar gjengen noe for å bruke området når de hadde den greia på søndag ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Nei, fikk ihvertfall ikke det sist gang jeg var på meet der, og politiet dukka opp. De åpna panseret på prezan og snakka hyggelig med folk Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hmm...kanskje en ide da, noen som har lyst å være med å "blæste" ? evt kan finne på en god dato? Burde vel være utenfor max power og sommertreffet, så må vel bli på slutten av juni? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 ACCT har vel avtale om lån/leie av plass og strøm. Muligens de betaler for seg også, det er jo en smal sak å finne ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 hva med å ringe til administrasjonen til City Syd å spørre hvordan det ligger an for lån av parkeringsplassen? da må man såklart fremheve at det IKKE vil bli noen form for burning eller annen ødeleggelse av asfalten deres, osv. Jeg tror de skal være ganske hjelpelige der! i allefall på den øverste parkeringsplassen mot E6! (?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 kan gjerne bli med jeg og.. ble jo et positivt arrangement det vi hadde 27 mai.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Ja, du er inne på noe der! Men da må det bli klart fra første stund ikke vil bli burning eller annen form for herjing! Det kan evt gjøres på eget ansvar annen plass! Men hva med underholdning da? Veit jo med ærfaring at folket blir ikke lenge hvis det ikke er noe som skjer.. Noen forslag?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg