DynaCore Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Marita bilstein..huske du itj mæ da din råkjører!!!:assman Hun er overlegen, take it or leave it:assman :) ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hun er overlegen, take it or leave it:assman :) ! sorry, er ikke d... er nærsynt og gjerne litt i min egen verden.. vær super tydelig neste gang så skal jeg vise deg hva jeg er god for :) Tok en søt liten golf på okstan i går... hihi :well Party @ my place da... 17 juni, feire NM i rally :D jeg skal være pitbabe så må nesten ha party senere... Si fra om dere vil komme :popcorn Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 jessers! Where and whænnj? Å hoos gonna bii der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Spanderes d drikke da? ;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Spanderes d drikke da? ;) ikke på mindreårige :well jessers! Where and whænnj? Å hoos gonna bii der? Det er det PM er for :) send om man vil komme.. Fullt hus hos meg.. :D Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Nei vi må få til et meet snart igjen altså:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Må prøve å få det til så det ikke koliderer med noe annet da, men det kan vell være litt vanskelig Men noen må vell bare bestemme dato, så får vi se hvordan det går ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Må prøve å få det til så det ikke koliderer med noe annet da, men det kan vell være litt vanskeligMen noen må vell bare bestemme dato, så får vi se hvordan det går ;-) Jepp! Er jo LIB snart også. Det bør ikke kræsje med det, om det er no planer om å ha det så "tidlig" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 jeg kommer på party om det er hønnies der, og ikke bare tisselurer fra bilforumet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Jepp! Er jo LIB snart også. Det bør ikke kræsje med det, om det er no planer om å ha det så "tidlig" Nei, det bør ikke kollidere med LIB, for dit skal jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 wtf er lib ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 wtf er lib ? :) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=121592 Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Lyd I Bil ;-) di har db drag konkuranse, gøy det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 usj og bæ ;) lyd i bil er gøy nok men som oftest er alt fokuset på boom boom skrall skrall og sprengte ører, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 If it's too loud, Your too old ;) Noen aktuelle plasser å arrangere ett da? :) edit: Post nr 1337 ^^ Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg