@lpher Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 usj og bæ ;) lyd i bil er gøy nok men som oftest er alt fokuset på boom boom skrall skrall og sprengte ører, hehe. Ikke nødvendigvis bare "boom boom"...du har jo EMMA da :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 boom boom er da gøy det og da :-) spille så bilen hopper å rister, er jo underholdende det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Ikke nødvendigvis bare "boom boom"...du har jo EMMA da :) Viss vi snakker real sound, og ikke bare bromling og brutale frekvenser under 30Hz er EMMA en fin ting:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 boom boom er da gøy det og da :-)spille så bilen hopper å rister, er jo underholdende det Til en viss grad iallfall. En dag blir du lei kun risting. Tro meg, det er prøvd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 sorry, er ikke d... er nærsynt og gjerne litt i min egen verden.. vær super tydelig neste gang så skal jeg vise deg hva jeg er god for :) Ja, nå svingte du inn til venstre før Bunnpris på Tiller i går kveld. Jeg kjørte en Audi 80 stasj. Så desverre ikke at det var deg før du hadde svingt over veien. Jeg kom i retning City Syd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 En dag blir du lei kun risting. Tro meg, det er prøvd:) En dag? Jeg gikk lei etter kun 40 minutter jeg, huff, forferdelig å kjøre slik. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Ja, nå svingte du inn til venstre før Bunnpris på Tiller i går kveld. Jeg kjørte en Audi 80 stasj. Så desverre ikke at det var deg før du hadde svingt over veien. Jeg kom i retning City Syd. oooh :) trudde jeg så deg i går åsså, men trodde du kjørte din egen da... blah Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 En dag? Jeg gikk lei etter kun 40 minutter jeg, huff, forferdelig å kjøreslik. Man kjører jo ikke med så mye lyd da, det er jo bare for konkuranse. Til vanlig så har man det jo på vanlig nivå Og nei, jeg blir ikke lei etter en dag, har holdt på med det i rundt 15 år nå, og er like gøy når det rister så man føler seg litt uvell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 oooh :) trudde jeg så deg i går åsså, men trodde du kjørte din egen da... blah Aahh..hehe.. Men det var deg jeg så, right? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 En dag? Jeg gikk lei etter kun 40 minutter jeg, huff, forferdelig å kjøreslik. samma her...+ at det ser tåpelig ut! ihvertfall nå noen kjører en ultrafjortisstrancelåt på full guffe med vinduene åpne gjennom byen og tror de er kule! stakkers tenker jeg bare da! :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 samma her...+ at det ser tåpelig ut! ihvertfall nå noen kjører en ultrafjortisstrancelåt på full guffe med vinduene åpne gjennom byen og tror de er kule! stakkers tenker jeg bare da! :) Oh no... Skjønner godt hva du mener ja! Greit med masse masse bass og sånn, men det må være fiint og høre på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 En dag? Jeg gikk lei etter kun 40 minutter jeg, huff, forferdelig å kjøreslik. Sorry for overdrivelse;) Er enig i at 40 minutter holder i massevis..:???: Men litt back to topic; Er det noe snakk om nytt Streetmeet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 ja greit at det er fint...men ikke spill høyt gjennom byen og sånn! ser så pinlig ut! :) Liker selv høy lyd! noe politiet sikker kan bekrefte! :) men det må være fint! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 ja greit at det er fint...men ikke spill høyt gjennom byen og sånn! ser så pinlig ut! :) Liker selv høy lyd! noe politiet sikker kan bekrefte! :) men det må være fint! Ja, de blir vel ikke spesielt blid om du kommer med nrskiltet vibrerende så mye at det er uleselig nei. Men noen krever jo litt mere oppmerksomhet enn andre dablah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 hehe...var ikke det de visstnok har tatt meg for da...lå og sov i leiligheten min jeg drita full med STOR stereo på full guffe! :D lyden var dempet neste morgen... fikk beskjed om hva som hadde skjedd... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg