DynaCore Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 That was me :) skulle hente noen/slippe av noen.. kommer ann når på dagen du så meg :tannløs Hm! Det måtte vel ha vært i 7 tia kanskje... Husker ikke riktig, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Kompiser?! Han sa det var 4 sneller til meg?!! :D DCA?...u got some 'esplaining to do! :D Er det nå vi kan begynne å tvile litt?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda Kongen!! Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 :thumb 929 Power :thumb Vil ha burne konkurranse! cheers Klarer nok å burne ut 4 gear også!!:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda Kongen!! Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 :thumb 929 Power :thumb Zoooom Zoooom cheers :wave cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 :thumb 929 Power :thumb Vil ha burne konkurranse! cheers Klarer nok å burne ut 4 gear også!!:thumb Rått. Finn deg en plass og gjøre det slik at det ikke ødelegger for noe/noen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Kompiser?! Han sa det var 4 sneller til meg?!! :D DCA?...u got some 'esplaining to do! :D haha...skal love deg det er sneller ja! er jo med et par kompiser og da men de bryr jeg meg ikke no om! :D Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 jeg er med å burner! førstemann å pungtere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 jeg er med å burner! førstemann å pungtere? Får du hjula til å spinne på den gamle bilen din da ? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Får du hjula til å spinne på den gamle bilen din da ? :P Hvis noen hjelper meg å løfte opp bak så jeg får litt vekt av bakhjula så kanskje... :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 jeg er med!! har løfta en god del biler før sånn, så det skal ikke noe til for meg nei, lett og be.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hvis noen hjelper meg å løfte opp bak så jeg får litt vekt av bakhjula så kanskje... :thumb Kan ta med spillolje da, så skal man vell få det til å gå rundt ;-) Men tror man må gjøre det en annen plass, så man ikke ødelegger for andre. Tror jeg har trans am 16" felger som passer på den novaen liggende i garasjen. ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda Kongen!! Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 :knob: Hehe :knob: Er med på den ja! Men trenger ikke noen til å løfte jeg da :hello: LER blah :pics :fingers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 skal vi kåre smileykongen??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 skal vi kåre smileykongen??? nei, nei, nei:):wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 passer transam på chevy da? har 120.6 - 5 bak jeg.. trenger kanskje ikke hjelp til å løfte da.. den klarer det selv tror jeg =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg