Gå til innhold

Streetmeet Lørdag 27. mai i Trondheim?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

okei, fører han opp jeg da.. :P men er det ikke du som jobber sammen med magne på expert? kan du ikke tvinge han til å komme med sin S2000 og da? hvis det ikke er sindex da.. :P

Trur han er på jobb den dagen men kan høre med ham seff. Isåfall får han sikkert med bestekompisen med GTR33'en også.

Når det gjelder diskusjon rundt dato og lignende, nå begynner det vel å bli litt sent å velge en annen dato da "the word" er på vei rundt eller.no

Uansett, jo flere vi klare å få inn jo bedre blir neste treff vil jeg tro. At det arrangeres treff på våler er jo ingen hindring. Selv kjenner jeg ikke noen som skal dit.

Er på tide at trondheim markerer seg på kartet! :) Som enkelte var inne på, det er nok av folk som ikke har råd/tid til å fly landet rundt i mai.

Og ja jan magne med s2000 var med sammen med meg da jeg orga den kolonna til wsr treffet på lånke, men det var også den andre s2000'en. Vet ikke om du la merke til det men det var faktisk 2 sølvblå med.

Skriv opp FC_Smart med smart roastern sin også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 615
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis jeg ikke skal jobbe den lørdagen så kommer jeg sikkert en tur innom, sitter i bilen og ser rundt og kjører igjen :P

Ser det prates om amcarfolket, amcarforum osv. Hvorfor ikke ta turen til klubblokalet en fredag og høre hvordan de stiller seg til noe slikt? De biter ikke, men jeg melder meg ikke frivillig, blir bare mobba for bilvalget mitt ;P

Men de gutta er vel mer gira på vårmønstringa som er den helga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur han er på jobb den dagen men kan høre med ham seff. Isåfall får han sikkert med bestekompisen med GTR33'en også.

Og ja jan magne med s2000 var med sammen med meg da jeg orga den kolonna til wsr treffet på lånke, men det var også den andre s2000'en. Vet ikke om du la merke til det men det var faktisk 2 sølvblå med.

Ok! Sats på at han får fri da! nevn det for han, å post om han kommer! :) Men la ikke merke til 2 S2000 jeg.. Det var ikke han som kjørte, vel?

Skriv opp FC_Smart med smart roastern sin også

Done.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten sendt message til ca 40 stk som er bosatt i trondheimsområdet som har skrevet innlegg på treff som har vært her og der i den siste tiden og invitert de samt gitt link til denna tråden.

Du er en god mann. :)

Har alle bil og da? Vert rått å fått med noen med unike og spesielle biler!

Tror jeg har klart å få de to skylinene til å bli med på treffet. Håper jeg. For å fylle opp plassen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært dritfett og fått til en passe pen balanse mellom forskjellige tyske og japanske merker samt fått med endel amcar også slik at man fikk noe for alle og enhver å se på. Hadde jo vært ekstra gøy om det ble såpass bra at folk kom for å se på i tillegg.

At firma kommer er vel helt greit, kan ikke se noe problemer med dette. Hadde jo vært fett om klubber stilte opp med bannere og dill i samma slengen. Liv og røre er jo bare positivt. Er jo målet å lage noe åpent for alle som vil.

Har lagt ut invitasjon på norsk sportsvogn klubbs hjemmeside også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veit! Håper jo at Streetbitches stillen med egen "stand" og, med banner og slikt. Men får se hvor mange som kommer av de da. Det passa perfekt at amcar gjengen har cruising da, men spørs hvor bra ungdomsbiler og amcars går overens(ikke du nollaS! :P), har merka at det er litt "spenning" der.

Altså jeg snakker med superstyling KUN hvis jeg veit at det blir nok oppmøte. Sikker på at de ikke vil bli med på sånt hvis det kommer lite folk.

Men det vi kan tenke på til neste gang, er eventuellt å snakke med noen som eier et privat område med stor parkeringsplass! Så folk kan holde på som på Wheelie treffet i fjor! Det var jo konge det at folk kunne burne å kjøre piruetter - LOVLIG! Men det er sånn "nestegang" prat. :P

For det blir jo en neste gang hvis 27 bli bra....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo mange parkeringsplasser ute på piren, man kan jo la "like barn leker best" teorien settes ut i praksis så kan folk stå der de vil så kan alle gå rundt og se på det de vil :)

Seff må vi dra igang flere om vi klarer dette arrangementet. Desto større grunn til å gjøre en god jobb første gangen ut.

De av oss som skal stille ut bil på KBS kan jo også bare lage en helt enkel sort/hvitt A6 flyer hvor det står dato, sted og greier og ha liggende for utdeling.

Noen med kontakter blandt gauldal gutta? De har jo endel gromme biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider