JonArveS Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Jeg er med (tror jeg da) :driving Siter Jon Arve Sporstøl President Club Honda Norge Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 muligens 275 ja.. har ikke kjøpt på leenge jeg... kom med bitches-stand! komkomkom! Fortell til alle at dere stiller.. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Jon Arve: Skal jeg skrive deg opp på lista da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonArveS Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Jon Arve: Skal jeg skrive deg opp på lista da? jada, bare skriv opp meg og min ATR du. Ganske sikker på at jeg kommer. Siter Jon Arve Sporstøl President Club Honda Norge Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hva skal man med prøveskilt da??? bare låne skilt fra naboens bil :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Får dra med meg noen da :well beste dere kan gjøre er å håpe på steik varme og sol :cool: Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 jada, bare skriv opp meg og min ATR du. Ganske sikker på at jeg kommer. toppers! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 nå har jeg kansje fått med inge stokvik me supra og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Får dra med meg noen da :well beste dere kan gjøre er å håpe på steik varme og sol :cool: Håpe på sånt vær som er i dag :-) Deilig, sitter ute å griller meg frokost hehe Pent vær gjør ett treff godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hva skal man med prøveskilt da???bare låne skilt fra naboens bil :P av hu helvettes hora der? Skulle heller tatt bilen å vraka den! :deng Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 været blir bra, det er garantert! BOM BASTA! eller noe sånt.. grille seg frokost er ikke en uting.. ;) liker du ikke nabon din, viper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 av hu helvettes hora der? Skulle heller tatt bilen å vraka den! :deng Hehe Gode naboer hører jeg. Har noen skilt liggende da , hehe, kan få låne dem :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 haha, blir sikkert ikke sjekka heller vettu. Gjør det, å håp på at det ikke er promille eller teknisk kontroll(og hvis du speeder, sats på at det ikke er fartskontroll.. :P)! hehe.. altså jeg oppfordrer ikke til ulovligheter! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Tror faktisk jeg har 3 par skilter liggende en plass hehe Kjekt å ha :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 haha, blir sikkert ikke sjekka heller vettu. Gjør det, å håp på at det ikke er promille eller teknisk kontroll(og hvis du speeder, sats på at det ikke er fartskontroll.. :P)! hehe.. altså jeg oppfordrer ikke til ulovligheter! :P har 4000 grunner å 6måndters grunner til å hate hu!!! :P Kan jo alltids leke Destruction Derby Med Mazda'n hennes da ;D Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg