2Fat 2Fly Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Kommer ikke jeg :( Samfunnstjeneste Dritt! :@ Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Har meldt fra på volvo-power team forumet, og på drifting.no. Også går jungeltelegrafen i form av sms og telefon ;) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Skal høre med no nesten kjentfolk innenfor miljøet på stjørdal også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 kan forresten se om Stjørdal Sladdebilklubb stiller da :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Jeg synes en gjeng av ildsjelene burde samles en kveld og diskutere hvordan dette skal organiseres. Skal folk bare komme og parkere bilene sine for å gå rundt, eller skal det være litt system i sakene? Enkle ting som litt organisert parkering (årstall/merke eller noe sånt) gjør fort at et slikt treff virker mer profesjonellt. Vet politiet har blitt nevnt før, det kan være greit å varsle de om hva som skjer slik at de ikke blir tatt på senga og overreagerer. Tillatelse fra grunneier er også et stort pluss. Og hvis man får låne plassen så sørg for at det ikke ligger igjen søppel og svartspor over alt etterpå. Vi (ofte kalt "rånere" i media) får veldig lett et dårlig rykte. Bare noen småting jeg kom på (lært fra blant annet acct's vårmønstringer og arrangementer) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Rydding kan jeg lett være med på. tar jo ikke mer enn en halvtime med søppelsekk så tar man jo unna det som ligger igjen. Når det gjelder grunneier der jo dette trondheim kommune. Angående politi, hadde det ikke vært for frykten over overeagering i utgangspunktet kunne man jo lett hørt med de. Ingen her planlegger noe ulovlig, men treffer man jo på feil person så spørs det jo hva som hender. Noen som har erfaring med slikt? Vi kunne jo møttes ett sted og tatt en prat. Om vi ikke blir for mange kan vi jo enten sitte hos meg (bor på buran) evt kan vi møtes på en cafe eller no. Har selv ikke mulighet før etter klokken 20 00 imorgen og fredag. Lørdagen er visst planen å ta en tur ut på byen og på søndag er det KBS. Mandag har jeg dog fri hele dagen. Hvis vi setter opp ett slags løst "uansvarlig" styre ;) bestående av de som virker mest interessert i å få igang dette. Tenkte ikveld å prøve å sette sammen en liten logo/header sak som kan brukes på en enkelt sort hvit flyer kopi i A6 størrelse for utdeling på KBS'en. Kan også ta en utskrift at et flyfoto så kan man se på muligheten for å dele inn i enkelte områder. Dette kan man som du sier ta en diskusjon på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Jeg kan godt være med i et "styre" om det trengs, bare moro det. Kunne vært smart, så virker alt mer profft som sagt tidligere. Well, let me know om dere trenger en ;) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Kjempe!! Alt som er skrevet er bare bra. Et styre blir vel litt for seriøst at det gjør noe, men et par stykker som bor i Trondheimsområdet som kan treffes å ta det samla, hadde jo ikke vert å forrakte. Nå er jo jeg førerkortløs og billøs, så må isåfall ta buss.. :P Men å hadde møttes hjem til deg n0stra, hadde hjulpet litt, vil jeg tro! Det angående politi, veit jeg ikke helt om det er så lurt at vi kontakter de. For veit de om det, kan de bli arrogante å idiotiske i ekte UP-style. Det vi gjør, er ikke akkurat ulovlig, så satser på at det går bra uansett jeg. Å hva parkeringsplassen angår, så er det trondheim kommune som har den da.. Jobber på Pirsenteret daglig jeg, så veit litt hvor det går an å stå, og ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Kan sikkert stille på noe møte jeg.. Litt artig å jobbe "behind the scenes" også m'm Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Skal vi ta det hos meg på mandag da eller? Hvilke klokkeslett passer dere isåfall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Etter 16:00 passer for meg. Angående politi: De kommer nok uansett. Var et meet for 1-2 år siden, husker ikke helt, da kom de jo med impreza`n. Åpna panseret og så litt på andre biler til og med. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Jeg kommer sikkert... om jeg får sjåfør... skal ikke drite mæ ut å komme med mopeden lissm, kan jo ta bussen da =p Neida. får se om jeg får med en liten gjeng nedåver. Er vi fortsatt ved piren eller? Når er det oppmøte? Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 piren, 12-1300 og utover, står på første innlegget :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Skal vi ta det hos meg på mandag da eller? Hvilke klokkeslett passer dere isåfall? Den er grei den da, men jeg jobber sikkert til 4-5 tia, så passer best etter det en gang! Hvem som skal bli med da? Hvor bor du? Er det meg, deg, Thyfire og ibanez? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Angående politi: De kommer nok uansett. Var et meet for 1-2 år siden, husker ikke helt, da kom de jo med impreza`n. Åpna panseret og så litt på andre biler til og med. Såpass. Jaja, da er det ikke så farlig at de kommer da? Men syns fremdeles ikke at vi skal ringe å si ifra at det blir streetmeet? Eller er det bare meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg