Gå til innhold

Spiller med iPod kobling..

Ranger emnet

neptyr

Anbefalte innlegg

CDA-9855R er en utgått modell

Men du kan titte litt CDE-9850Ri dette er in iPod spiller der du ikke trenger en ekstern boks, der er iPod kabeln du trenger får å koble opp iPoden med i Alpine eska. Veil pris på denne er kr 3895,-

legger ved en link til spillern

http://www.alpine-europe.com/content/english/a2324.det.CDE-9850Ri_CD---MP3---WMA-Receiver.htm

Ingen over, all under

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker DEH-P70BT fra Pioneer sammen med ipod adapteret der, og dette fungerer helt konge!

Koble til adapteret til spilleren, koble ipoden til adapteret og gjem vekk ipoden (min ligger inni dashen, så den er god skjult). Vel kilde og kos deg med ipod. Sanger/artister osv velger du med joysticken og displayet på Pioneer spilleren...

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en DEH-P70BT en stund, for såv idt en grei spiller og ipod løsningen fungerte fint.. Synes det var et par irriterende ting med spilleren dog så jeg sendte den tilbake.

Har nå kjøpt meg denne:

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1527

Bare synd jeg ikke har fått montert enda siden joysticken er defekt fra fabrikk :(.

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du leser på 9855 står det at den er iPod KLAR (Ready) det vill si den tar iPod, men trenger adaptern som heter KCA-420i den har en veil pris på 1295,-

Men 9850Ri spillern der er alt byggd inn i spiller, samt at kabelen du trenger får å kobble opp iPoden er med i eska. 9850Ri har også njå som heter iPod Full speed, det har litt med hvor kjapt spillern blar seg fram til neste sang. Der er det ingen spiller på markede som er kjappere en Alpine.

Ingen over, all under

Lenke til kommentar
Del på andre sider